•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Michael - 15 mars 2009 21:19




Var ute med hunden nyss och det gick bra trots att magen gungade...

Vätskan i kroppen gör ju magen i obalans så det kändes som man åkte färjan till Danmark i sjögång.


Nu gick jag upp en snabbis i reklampausen...

Dricker magmedicin (filmjölk med kanel och lite socker) och ser på Beck innan sängen. Imorgon är det fullspäckat schema:


  • Frukost
  • AF (lämna papper)
  • Tvätta 11-15
  • Ringa massa samtal
  • Brodera en t-shirt
  • Börja med Cruising Klubbens Märken
  • Middag...

Ja ni ser...

Finns en hel del att göra så därför ska jag krypa ner efter Beck. Om jag sen somnar är en helt annan sak men kommer försöka.


Önskar er en riktigt God Natt...




Av Michael - 15 mars 2009 19:11




I magtrakten igen och jag hoppas att det inte är på grund av middagen jag fick i mig tidigare idag. Bubblar hela tiden och känns som det åker hiss upp till adamsäpplet hela tiden...


Har kanske tagit ut glädjen i förskott...

Ska lägga mig en stund och vila, kanske släpper illamåendet då så jag klarar av att gå ut med Leo lite senare ikväll.


Beck på tv ikväll med så det vill man försöka se på om inget illavarslande sker nu framöver.

Läser om alla som haft solsken och underbart väder och undrar vad vi gjort här i Västergötland för att få en gnutta solsken och nordanvind som kylser ner kroppen så fort man kliver ut genom dörren...


Take Care Out There...





Av Michael - 15 mars 2009 17:02




En utställning som går av stapeln den 18/4 

Utställningen är Jack Russell och det kan ju bli roligt att få deltaga där även om vi inte gör det med pengar utan med våra produkter.

Vi ska göra tygmärken som dem kan stryka på sina kläder och jag hoppas dem blir nöjda med detta...


Sen får vi hoppas att dem står för det dem har lovat... Skulle lägga in länk på sin HEMSIDA" title="http://www.jackrussell.nu">HEMSIDA" target="_blank">www.jackrussell.nu">HEMSIDA där dem skulle länka till våran. Hoppas kunna starta om vår hemsida snart om jag nu bara får klarhet i vad som gäller. Känns som man skickas fram och tillbaka, skickar papper, ringer men inget händer utan allt går tillbaka till början igen...


Ska börja ringa runt imorgon och försöka få klara besked så vi kan få valuta för våra pengar vi satt in... Önskar fler kunde klicka på GOOGLE länkarna på Broderidesign så jag kan få loss lite pengar där och lägga på mer reklam och annat smått och gott till hemsidan... Finns det någon vänlig själ här som vill stötta ?


Ha en fortsatt trevlig Söndag mina vänner...

Av Michael - 15 mars 2009 16:05




Blev som jag önskade men kunde nog ha räckt med varsin halva...

Jag brukar fixa att äta en hel kyckling men kan bero på att magsäcken har krympt lite under nattens gång...


Köpte oss 2 stycken 200gr potatissallad som ja inte ens orka äta hälften av så något galet är det med aptiten tror jag. Men ska kanske inte dra förhastade slutsatser utan vänta tills magen är på samma sida som mig innan jag tar ett slutgiltigt beslut...


Men huvudsaken är att man är mätt även om maten inte gick åt...

Vad ska ni äta, vad har ni ätit till middag idag ?


Väntar nyfiket på svar...




Av Michael - 15 mars 2009 13:47




Som jag fick i mig fast föda...

Tog några bitar hönökaka och det var det första fasta jag fått i mig sen frukosten igår morse. Ramlade ner med en duns i magsäcken så jag hoppa det får stanna där nere.


Idag händer det inte mycket så det är gott att bara sitta inne och slappa...

Ingen av oss har lust att komma på middag, eller fel ordval... Vi kan inte komma på vad vi ska äta. Men det dyker väl upp en lösning inom kort gissar jag men som alltid är det flera goda viljor i detta hushållet så vi får se vart vi hamnar och vad som kommer stå på middagsbordet...


Är faktiskt lite sugen på grillad kyckling och potatissallad. Men vet inte vad resten av hushållet tycker om detta så jag får analysera och intala dem andra att detta är en mycket bra lösning... *s*


Jag ska nog kila ner och bearbeta sambon lite medans hon kollar på bilförarna som kör utan hjärna... Inte utan att man skräms av tanken på att ta sig ett körkort för man vill INTE bli som dessa förare...


Sköt om er... Kram




Av Michael - 15 mars 2009 10:20




Magen är inte i balans ännu och jag har ännu inte vågat dra i mig fast föda utan till frukost blev det 1 glas filmjölk 6 1 skål med jordgubbskräm... Nu får jag se om det vill stanna i magen eller komma ut igen.


Gårdagen var ingen rolig dag och under natten fick jag tillsägelse via sms att skärpa mig... Kunde tydligen inte ligga magsjuk och missa melodifestivalen minsann. Vilken hemsk människa jag måste vara som hellre ligger nerkyld och springer på toa var 20:e minut och dricker vatten hela kvällen... Men enligt sms:et så vann rätt låt och jag har fortfarande inte hört låten i sin helhet men såg på nyheterna imorse vem som vann...


Jag får väl lyssna på den lite senare i livet och se vad jag tycker om den...

Ska tydligen vara en operalåt och allt annat var ju bättre än Ugglas låt för den kvinnan har ingen som helst sångröst... Jämför hennes sång med Galeskaparnas " Under en filt i Madrid "


Nu ska jag korka upp min Ramlösa och krypa ner i sängen och vila liten stund... Hoppas vi hörs av snart igen ! Kram Micke



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards