•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Michael - 20 mars 2009 21:49




Före sängen och vill bara önska er en riktigt god helg...

Vet inte hur mycket jag orkar skriva imorgon efter allt snickrande. Sen är det ju hockey och det vill jag verkligen INTE missa.


Ska sätta in lite före/efter bilder imorgon så ni får se vad som skett... 

Kan inte utlova mirakel men jag gör så gott jag kan. Hoppas ni klarar er utan mig nu imorgon ( snälla säg nej ) *asg*


Önskar er alla en riktigt........



Av Michael - 20 mars 2009 17:10




Och idag bjuder hon på pizza...

Vi har varit och köpt virke så imorgon förmiddag ska vi snickra.

Men nu blir det pizza...


 

Av Michael - 20 mars 2009 12:04




Och man blir så glad...

Jag vill ut och pilla men det är för tidigt tyvärr.

Men visst ser man framsteg :o)



 



Av Michael - 20 mars 2009 11:10




Han var ute på framsidan hela tiden med oss när vi städade förrådet... Han fick en gymboll av mig och den var väl inte rätta storleken kanske men han verkade gilla att gympa... eller ?


 

Ja i början var det nog väldigt roligt att mest begrunda denna enorma boll för större har han aldrig haft faktiskt...

Men efter ett tag verkade gympan bli mer energisk och övergick till HAT eller vad tycker ni...? 



Leken övergick till attacker och efter ungefär 2 timmar hade han tröttnat på den där stora runda och bet hål i den och sen bet loss stora bitar från den som han sen igår kväll gick bärsärkargång med...


Han hade stora bitar i munnen som han sen ruskade loss med och det piskade på bra och vi trodde flera gånger att nu ryker något ner i golvet men han lyckades undkomma detta flera tillfällen som tur var...


Huvudsaken är att han hade roligt och det höll honom aktiv medans vi så på ishockeymatchen igår som inte fick störas... hahaha :o)



Av Michael - 20 mars 2009 09:30



Strålande solsken idag med och frukosten redan intagen...

Blåser inte så mycket ute heller och det kan ju bli en riktigt skön dag i solskenet. Har inte så mycket att göra uteidag såtillvida jag inte ska börja snickra redan idag...


Vi får se vad som sker under dagen och hur vädret blir.

Slipper laga mat idag eftersom min moder ville bjuda på middag och idag skulle hon tillaga kyckling och något mer så det blir en trevlig överraskning... Sen om barnen kommer gilla det är en helt annan sak för det finns nog inga mer kräsnare barn än mina. Dom rynkar på näsan för det lilla minsta innan dom ens har smakat det som finns på spisen.


Dags att gå ut med Leo för han står där nere nu och gläfser hela tiden så det måste vara nödfall... Hoppas ni har lika underbart väder hos er idag.


Kram Micke



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards