•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Michael - 22 mars 2009 17:39




Uttråkande överskrift jag vet men även där så försvinner kreativiteten tyvärr så håll tillgodo. Kroppen känner sig lika mör som huvudet nu så jag tror jag börjar bli förkyld. Torrsprickor i överläppen och munsår brukar tyda på detta och idag var det mindre skönt.

 

Har snickrat lite, limmat lister, shoppat, målat med färg vi köpte på Ö&B och det gjorde verkligen nytta att åka liten bit längre. Färgen vi kollade efter på Cheapy kostade över 300, ja närmare 400:- medans Ö&B tog endast 199:- för 4 liter lasyr... Så nu har vi målat ena sidan och har andra sidan kvar till en annan dag, troligen onsdag då det skulle bli fint väder igen...


Vädret idag såg inget vidare ut i början men när vi väl körde igång med sågandet och snickrandet tittade allt solen fram men värmde inte lika skönt som igår tyvärr. 


Precis komit hem från mina föräldrar där vi fick middag idag... Huset bjöd på "Flygande Jacob" och det var inget som föll barnen alls i smaken så vi köper några piroger till dem istället. Sonen fick en banan så länge för vi ska ju äta våfflor lite senare ikväll innan Beck börjar...


Nu är jag mer nyfiken på om ni saknat mig och vad ni gjort under dagen då jag varit ute... Kram 



Av Michael - 22 mars 2009 08:42




Kan man väl kalla det när jag vaknar 07:15 på en söndag...

Jag skall inte till kyrkottan så varför vaknar jag så tidigt för då ?

Kanske för att jag låg i sängen före 22 igår kväll, somnade inte direkt men det gjorde nog sitt gissar jag...


Skulle ha kollat på Star Wars igår med sonen men han ville hellre somna in till "De tre musketörerna" (Disney) så jag skippa hela konceptet och zappade runt tills jag somnade och vakna till strax före 3 inatt och fick sambon att stänga av tv:n som vi båda somnat ifrån...


Igår planerade tydligen min moder att måla det vi snickrade men vädret är helt tvärtemot vad det var igår. Gråmulet +3.6 grader och ser ut som det ska släppas loss något nasty ovanifrån...

Får helt enkelt se vad som sker idag, hade ju vart roligare att ha bättre väder för det ökar kreativiteten avsevärt mycket mera när solen kikar fram...


Jag tar frukost så länge... Kram på er alla !



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards