•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Nisse...Nej inte manpower utan målarn

Av Michael - 22 mars 2009 17:39




Uttråkande överskrift jag vet men även där så försvinner kreativiteten tyvärr så håll tillgodo. Kroppen känner sig lika mör som huvudet nu så jag tror jag börjar bli förkyld. Torrsprickor i överläppen och munsår brukar tyda på detta och idag var det mindre skönt.

 

Har snickrat lite, limmat lister, shoppat, målat med färg vi köpte på Ö&B och det gjorde verkligen nytta att åka liten bit längre. Färgen vi kollade efter på Cheapy kostade över 300, ja närmare 400:- medans Ö&B tog endast 199:- för 4 liter lasyr... Så nu har vi målat ena sidan och har andra sidan kvar till en annan dag, troligen onsdag då det skulle bli fint väder igen...


Vädret idag såg inget vidare ut i början men när vi väl körde igång med sågandet och snickrandet tittade allt solen fram men värmde inte lika skönt som igår tyvärr. 


Precis komit hem från mina föräldrar där vi fick middag idag... Huset bjöd på "Flygande Jacob" och det var inget som föll barnen alls i smaken så vi köper några piroger till dem istället. Sonen fick en banan så länge för vi ska ju äta våfflor lite senare ikväll innan Beck börjar...


Nu är jag mer nyfiken på om ni saknat mig och vad ni gjort under dagen då jag varit ute... Kram 



 
 
hanna

hanna

22 mars 2009 18:14

låter som en fullspäckad dag,,,

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
soffie

soffie

22 mars 2009 18:27

låter som du haft fullt upp,
här har varit en trist å ful dag jag hatar sånna dagar,
å jag känner precis som du att jag är på väg att bli sjuk,
må gott å hoppas du slipper bli sjuk

http://soffie69.blogg.se

 
Ammis

Ammis

22 mars 2009 19:40

Du har haft att göra du med tydligen. Inte kul om du blir sjuk igen,du får bota dig med nått under kvällen, te o. honung eller ät en hel rå vitlök så sticker nog bacillerna iväg. Lycka till iaf o. ha det bra.

Kramelikram

http://peggygirl.se

 
janet65

janet65

22 mars 2009 21:24

TAck för ditt avtryck och hoppas vädret inte var allt för tråkig. Du är en händig man som snickrar och grejjar kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

23 mars 2009 01:08

ville bara smyga in i din holk och önska dig en trevlig början på veckan och hoppas din förkylning går över snart kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie

23 mars 2009 07:49

Godmorgon. Hoppas du känner dig bättre idag! Det är väl inte allt hårt arbete som tagit slut på dig ? ;)
Idag skiner solen igen och ny vecka och nya upptåg kommer...ta det med ro Micke!!
Ha en undrbar dag!
Kram

 
mickis

mickis

23 mars 2009 09:27

Nää mr handyman jag har inte hunnit sakna dig.. söndagen blev en i princip datafri dag..

Ha en härlig måndag...
*det verkar bli en fin dag idag...*

http://mermickis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards