•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Michael - 23 mars 2009 21:21




Färjestad har ena foten i finalen efter ännu en utklassningsmatch mot Skellefteå. Färjestad vann igen med 0 - 6 och har avgörande match på onsdag då dem med säkerhet kliver in i finrummet och inväntar motståndarlag till finalen...

 

Jonas Gustavsson blev historisk ikväll när han numera hållt "Nollan" i över 220 minuter och det gamla rekordet var på 175 minuter och innehölls av Frölundas f.d målvakt Lundqvist... Tror det kommer dröja länge innan någon petar ner "Monstret" från denna tron...


Ja vad ska man göra nu efter detta klimax... Man sitter mest och längtar efter onsdagen ska komma så man får se mera ishockey igen. Hoppas att den snö som faller här nu inte ligger kvar för jag vill göra något ute om det är skönt väder vill säga...


Om man skulle kolla lite tv nu innan sängen... Kommer inte bli långvarig framför burken för jag har gäspat sen 5 och det börjar slita ut käkarna just nu... ;) Önskar er alla en riktigt god natt & sweet dreams...


Bamsekramar...





Av Michael - 23 mars 2009 12:29




...Jordgubb med mjölk intog jag sen en cykeltur till affären för att köpa lite fikabröd till mig och kompisen. Tog en tur till Stefan med fikabröd och jag hade ju önskat att han haft en mysig altan eller balkong att sitta på men icke sa nicke. Han bor i en mysig 1:a och den är full av akvarium så det fick duga som utsikt idag...

 

Glad vart han för sällskapet och wienerbröden jag hade köpt med mig och f-n vet om han hade åte (ätit för er som undrar) frukost för han sluka båda bullarna och kaffet i ett nafs... :o)

 

Vädret i Lilla Paris idag är växlande... Molnigt och kallt ena stunden men sen kikar solen fram ibland och då blir det skönt... Har +8.4 grader i skuggan på baksidan och säkerligen runt 15 på framsidan i solen...

 

Vad har ni för väder idag ?



Av Michael - 23 mars 2009 09:20




.....Jooooorden...

Usch va trött jag är idag, gick och la mig relativt tidigt men vaknade flera gånger under natten och efter 4 fick jag gå upp och tog frukost vid 5-tiden imorse sen gick jag upp igen och mötte sonen som la sig i våra sängar och där somnade vi båda två...


Vaknade 8.30 igen och kände mig illamående och troligen p.g.a för lite sömn så jag får ta mig en liten vilostund i eftermiddag före ishockeyn... dagen började se ut att bli bra men nu verkar det mulna på så då ligger väl inte regnet så långt borta gissar jag.


Ska invänta sambon som ska duscha sen har jag bokat upp tid hos frisören (sambon) så man ser ut som folk igen... Börjar ju bli långhårig

(Ja Jana så är det) och det är skillnad mellan 3½ mm och 1 mm som jag brukar kapa ner det till...



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards