•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Michael - 29 mars 2009 21:54




Ja kan ni tänka er...

1:a gången jag sitter här sen förra bloggen imorse och sen dess har dagen gått otroligt fort. Förstod inte att klockan var så mycket som 22 nu när jag satte mig här.

 

Idag har jag fått gjort massor och om det var nytta eller nöje undrar ni kan jag avslöja lite av varje. Köpt ny skrivare & nya telefoner för båda delarna behövdes. Skrivaren till firman för fakturor och för oss båda att kunna skriva ut CV och platsansökningar.

 

Våra gamla telefoner var på G att rasa, ja ena hade redan bränt så vi hade endast en telefon och vi bor i 2 plans lägenhet och det blir jobbigt att leta efter telefonen hela tiden.

 

Har även räknat ut kostnaderna för 4 av våra grannar som vi ska hjälpa att sätta upp staket hos. Kom fram till den otroliga summan av runt 8.000:- så jag ska försöka att pruta lite med inköpschefen på Cheapy om det nu går...

 

Ungarna kom på den briljanta idén att bada nu så jag hoppas dom snabbar sig och sen kommer i säng snarast. Dom har sina konstiga saker som ska göras bara för att hålla sig vaken längre på kvällarna. Dottern börjar iofs inte förrän 9 imorgon så det går nog ingen nöd på henne tror jag...

 

Nog om mig... Vad har ni gjort ? (Smyger runt & kikar)

 

Godnatt !!!




Av Michael - 29 mars 2009 09:22




Gjorde jag denna morgon när jag vaknade...

Slog upp ögonen, la fingrarna på klockan och tryckte fram 1 timma och vips hade jag rest framåt i tiden.

 

Hur många av er anammade "Earth Hour" igår då om man får fråga... Själv så släckte jag allt utom 2 lampor i köket som gick på timer. Datorn var inte på tal om att släcka för då hade sonen fått frispel... Så han fick sitta där medans vi mös med levande ljus (räkor) och faktiskt så var tv:n på...


Blev varmt som satan för vi tog nog en aningen för många värmeljus och det var bekräftat när dottern kom in med en kompis som direkt påpekade att här var det minsann väldigt varmt...

 

Nu ska jag ta mig frukost och njuta av denna lediga stund för sen blir det fullt schema...


  • Frukost
  • Rasta Leo
  • Mäta staket
  • Hämta bananlådor
  • Brodera Tygmärken
  • Laga till middag

Som vanligt kommer alltid käppar i hjulet men ska göra mitt bästa idag...

Sköt om er tills vi skrivs igen.

 

Kramar



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards