•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Tillbaka igen till slut...

Av Michael - 29 mars 2009 21:54




Ja kan ni tänka er...

1:a gången jag sitter här sen förra bloggen imorse och sen dess har dagen gått otroligt fort. Förstod inte att klockan var så mycket som 22 nu när jag satte mig här.

 

Idag har jag fått gjort massor och om det var nytta eller nöje undrar ni kan jag avslöja lite av varje. Köpt ny skrivare & nya telefoner för båda delarna behövdes. Skrivaren till firman för fakturor och för oss båda att kunna skriva ut CV och platsansökningar.

 

Våra gamla telefoner var på G att rasa, ja ena hade redan bränt så vi hade endast en telefon och vi bor i 2 plans lägenhet och det blir jobbigt att leta efter telefonen hela tiden.

 

Har även räknat ut kostnaderna för 4 av våra grannar som vi ska hjälpa att sätta upp staket hos. Kom fram till den otroliga summan av runt 8.000:- så jag ska försöka att pruta lite med inköpschefen på Cheapy om det nu går...

 

Ungarna kom på den briljanta idén att bada nu så jag hoppas dom snabbar sig och sen kommer i säng snarast. Dom har sina konstiga saker som ska göras bara för att hålla sig vaken längre på kvällarna. Dottern börjar iofs inte förrän 9 imorgon så det går nog ingen nöd på henne tror jag...

 

Nog om mig... Vad har ni gjort ? (Smyger runt & kikar)

 

Godnatt !!!




 
 
Linda

Linda

29 mars 2009 22:19

Bada kan jag absolut fortfarande inte göra men fick ett ok att ett litet glas vin funkar...

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
janet65

janet65

30 mars 2009 00:24

jag tycker också dagen har gått fort i dag när mitt barnbarn var här tiden bara sprang iväg på nåt sätt fattar ingenting

http://janet65.bloggagratis.se

 
Kicki

Kicki

30 mars 2009 11:26

Ja det e inte bara dagen som sprungit iväg...heeela helgen e ju redan borta å nu e det måndag förmiddag!! *L*

http://gammtackan.blogg.se

 
Peggy

Peggy

30 mars 2009 12:13

Den oljan lämpar sig inte för matlagning ;-)
Kram!

http://www.peggygirl.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards