•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Michael - 1 april 2009 22:06




Hopplös hockeymatch idag tyvärr...

Inget gick vägen för FBK, ingen kämpaglöd alls utan det gick dem ur handen helt idag. "BAJS"


Men vi får hoppas att det ser bättre ut på fredag annars blir det svårt.

Kroppen känner sig helt slut fysiskt nu efter denna dag... Burit ut 27 sektioner staket till grannarna och löpmeter med stolpvirke. Ska förmodligen börja med att sätta upp staket i helgen om vädret blir lika bra som det varit idag...


Hade funderingar på film nu flera kvällar i rad men har inte orkat helt enkelt. Blir samma sak idag med, jag kryper ner och somnar in sen vaknar jag trött som ett dammigt spöke klockan 7 imorgon...


Önskar er god natt...



Av Michael - 1 april 2009 20:27




Just nu eftersom FBK ligger under med 2 - 0...

Lite surt men man får snällt bita i det sura äpplet och hoppas

att FBK kommer igen och visar varför dem vann serien.


Hoppas ni annars haft en underbar dag i solen... Kram

Av Michael - 1 april 2009 14:15




Solen skiner så härligt varmt...

Efter att vi lastat av staket med tillbehör åkte vi tillbaka med kärran sen vidare till JYSK. Hem igen och invänta sonen sen har vi suttit hela tiden ute på framsidan i solen efter att jag gjort rent våra utemöbler.

 

Leo bara älskar att gassa i solen och nu fick han även ett märgben att gnaga på så han trivs som fisken i sjön...

Fick gå in en stund för ansiktet känns som de va stekt. Är ingen solpressare direkt men första riktigt varma soliga vårdag kan man inte göra annat.

 

Man samlar kraft som gått förlorat under höst/vinter nu så man orkar med resten av året... Spritter i hjärnan och jag ser jobb överallt, inte bara hos mig utan hos grannar. Men vill ju inte påpeka att jag tycker dem borde fixa till eller låta sniken och erbjuda mina tjänster mot betalning...

 

Får skicka ut ett litet papper där jag erbjuder MIG själv och mina tjänster (Ej sexuellla) hahaha... Utan rasta hunden, klippa gräs, rensa ogräs och andra saker som kanske kan vara svårt att klara av...

 

Går ut igen och funderar på saken... Solvarma Kramar !!!



Av Michael - 1 april 2009 08:31



Ny månad och idag till är ett underbart väder ute...

Snabbisblogg idag för det blir frukost nu sen iväg och köpa staket.

Hoppas ni tänker er för vad som står i tidningar och kommer ihåg att

det är 1:a April idag...

 

Take Care !!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards