•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Michael - 4 april 2009 20:48




Vill jag undvika resten av kvällen...

Eller hur man nu säger det, min kropp har fått nog för idag och kommer att må bra igen efter att jag får sova inatt.

 

Snickrandet gick extremt bra idag och vi gjorde klart så gott som alla 3 baksidor förutom grindarna. Dem ska vi ta imorgon samt mina föräldrars hörna och bli klara före hockeymatchen...

 

Igår kväll såg vi på Yes Man och jag har inte skrattat på länge så detta var verkligen behövligt. Ikväll kanske vi ser en film igen om vi inte somnar före vill säga.

 

Hoppas ni haft en underbar dag i solskenet... Har gått i t-shirt hela dagen och tog inte på mig fleecen förrän efter 19.30 ungefär. Vi grillade korv, fikade flera gånger utomhus och hade det skitmysigt...

 

Ska krypa ner i sängen och vila lite mellan zappandet...

Sköt om er !!!



Av Michael - 4 april 2009 09:15





Ett äldre par satt och firade sitt guldbröllop på samma
restaurang som de åt sin bröllopsmiddag för 50 år sedan. Mannen lutar sig över bordet och viskar till sin fru:


- Kommer du ihåg när vi hade sex för första gången för 50 år sedan?

Precis bakom denna restaurang och älskade mot staketet?

Frun svarar:

- Det kommer jag mycket väl ihåg!  

Mannen fortsätter:

- Ok, vad bra! Vad säger du om att köra en
omgång nu, för ett långt äktenskaps skull?  

Frun svarar: - Åhh Henry, din fuling, det låter som en bra idé!  


En polis sitter vid bordet bredvid det gamla paret och har hört
allt de sagt. Han tänker: "Det här måste jag se, ett äldre par ha
sex mot ett staket. Bäst jag håller ett öga på dem så inget
händer." Han följer efter dem när de går ut från restaurangen.
Paret haltar fram och stöder sig på varandra när de går runt
knuten till baksidan. Efter mycket om och men kommer de fram till
staketet.  


Frun lyfter upp sin kjol och tar av sig sina underkläder och
lutar sig mot staketet. Mannen närmar sig frun och plötsligt
börjar de jucka frenetiskt mot varandra, den iakttagande polisen har
aldrig sett något liknande. Dom hoppar och studsar som ett par i
18-års åldern skulle göra, och de håller på i över 40 minuter!


Frun skriker "Åhhh, guud" och mannen håller i sig  för glatta
livet i hennes höfter. Det är den mest atletiska sexakt
polismannen sett, "Otroligt", tänker han för sig själv.  


Till slut faller både frun och mannen till marken, helt
utmattade. Polisen är överväldigad, han har fått en helt annan syn på hur
bra sex ser ut! Efter att ha legat på marken i en halvtimme reser
paret vacklande upp och börjar klä på sig igen. Polismannen tänker
för sig själv: 'Det där var helt otroligt, han höll på som ett
tåg! Jag måste fråga vad hemligheten är !   När paret går förbi polismannen säger denne:  

- Det där var något jag aldrig sett förut! Ni hade sex i minst 40
minuter!
Hur lyckas ni med det? Ni måste ha ett underbart liv tillsammans,
vad är hemligheten ?  

Mannen svarar:

- Nej du, det är ingen hemlighet! För 50 år sedan
var det satans staketet inte elektriskt ! 


Av Michael - 4 april 2009 09:06



Hur fångar man den som bäst då ?

Inte en aning faktiskt utan jag gör som jag brukar med litet undantag. Jag ska ta en värktablett och sen äta frukost...


Ahhhh !!!

Har fått en sång i huvet som gör mig galen...

Varför ska alltid dem värsta låtarna stanna kvar längst ?

Jga satt i godan ro och bloggade och plötsligt dök den upp i huvudet... Texten är energiskt jobbig och tar aldrig slut verkar det som. 

Lyssna:



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards