•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Michael - 5 april 2009 11:32




Gick jag nyss genom...

Kollade på alla bilder jag har fotat dem sista 3 åren och får nog säga att många har blivit jättefina och ska nog förstora en del av dem och göra tavlor.



Denna skapelsen gjorde min sambo efter att vi tröttnat på att få denna kamin att göra som vi ville... Meningen att den skulle värma oss på sommarkvällarna men den fick grannar att nästan ringa brandkåren... ;o)



Kommer nog att göra nya skapelser i denna kamin men får nog flytta den så solen kommer åt allt som växer bakom den...

 

Har massa växter, blommor, buskar som växer i trädgården och under cykelturer med grannen eller bilturer med sambon plockar jag hem nytt varje år... Förra året tog vi med oss flera plantor i vitt & rosa men som jag natruligtvis glömt av namnet på... Ska bli kul och fota nya bilder på trädgården och jämföra med förra årets och se om det blivit skillnad... 

 

Vissa lökväxter förökar ju sig så det kommer nog vara otrolig skillnad på påskliljorna i år gissar jag. Ska även plantera Pingstliljor så det blir lite variation bland allt det gula... Helst ska jag ha dem gamla med en orange/brun färg inuti blomman som verkligen är snygg...

 

Vill även ha andra färger på Majnycklar som ska komplettera dem jag redan har på baksidan...

Jissa om det kliar i fingrarna nu !!!



Sen vill jag ut och fiska....

Av Michael - 5 april 2009 11:20




Märker att jag får mindre besök denna månad...

Inte haft en enda dag med över 100 besökare så antingen är jag uttråkande eller så har vädret spelat roll.

 

Tänker INTE göra en undersökning om huruvida ni tycker om att besöka mig för jag vill troligen inte höra sanningen... Hoppas jag inte tråkar ut er !

 

Kram Micke

Av Michael - 5 april 2009 10:34



Att klara av denna dag...

Händerna är stumma som betong och motoriken är inget vidare efter att ha dunkat ner alla stolpfästen dessa 2 dagar. Svårt att knyta ihop händerna så nu blir det värktabletter för annars kommer jag bli reumatiker innan påsklovet är slut...

 

Vad ska ni göra på påsklovet med era barn...?

Någon som kan tipsa lite så jag kan få lite olika varierande saker att göra med mina barn. Kanske ska säga min son för dottern kommer väl sova halva dagen sen vara med kompisar resterande del... Inatt sov hon hos en klasskompis så idag slapp vi väcka ett monster och överlät det åt någon annan... *fniss*

 

Nu ska jag fortsätta att avnjuta min frukost medans sambo & moder är ute och shoppar lite pryttlar som saknas till att slutföra staketet... Sen ska vi göra 2 grindar, nej 1 grind för det saknas beslag till den ena som tur är ;)

 

Ha en skön morgon...



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards