•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Giv mig styrka

Av Michael - 5 april 2009 10:34



Att klara av denna dag...

Händerna är stumma som betong och motoriken är inget vidare efter att ha dunkat ner alla stolpfästen dessa 2 dagar. Svårt att knyta ihop händerna så nu blir det värktabletter för annars kommer jag bli reumatiker innan påsklovet är slut...

 

Vad ska ni göra på påsklovet med era barn...?

Någon som kan tipsa lite så jag kan få lite olika varierande saker att göra med mina barn. Kanske ska säga min son för dottern kommer väl sova halva dagen sen vara med kompisar resterande del... Inatt sov hon hos en klasskompis så idag slapp vi väcka ett monster och överlät det åt någon annan... *fniss*

 

Nu ska jag fortsätta att avnjuta min frukost medans sambo & moder är ute och shoppar lite pryttlar som saknas till att slutföra staketet... Sen ska vi göra 2 grindar, nej 1 grind för det saknas beslag till den ena som tur är ;)

 

Ha en skön morgon...



 
 
mickis

mickis

5 april 2009 11:03

då är jag ganska säker på att dottern inte vaknade som ett monster idag...*ler stort* nää den fasade är till för mamma & pappa..

Du får ta det lugnt idag snickarn..

Ha en bra dag trots kyla & blåst

http://mermickis.blogspot.com

 
Ingen bild

missFBK

5 april 2009 12:57

Gå till bibblan, bowla, cykla en tur med fika, fiska, badhus, ha maratonspelning med honom i tex fia m knuff el nåt spel han fixar, hälsa på mig å missarna, spela fotboll, gör en skattjakt på påskafton där en enkel karta ingår å så e där ett påskägg fyllt med godis som "skatt" ja där va några förslag, ta de lugnt med händer å kropp, får själv lida idag för städ, tvätt å disk igår =( så du e inte ensam. Kramaromgôtt!!! Ps! Håll nu alla tummar å tår så de blir vinst idag med. Ds! Ps2! Lyxigt med två matcher på samma helg =) visst! Ds2!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards