•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Michael - 10 april 2009 22:29




Verkligen varit en långfredag...

Har varit ute så gott som hela dagen i t-shirt & shorts och vädret har varit helt underbart. Hjälpte en granne med hans baksida som han ville städa upp så han fick låna skottkärran till att frakta bort all mossa...

 

Grillade för första gången i år och det blev fläskytterfilé med pommes... Orkade inte med att göra en sallad utan det får bli imorgon. Ska tydligen bli lika underbart väder då med och då ska vi antingen grilla eller göra fläskfilé i ugn som är otroligt mumma...

 

Ska snart ner och göra iordninge barnens påskägg och förbereda allt för vi gissar att sonen kommer vakna före oss och kommer jaga livet ur oss om det inte är klart. Han kom upp redan strax efter halv 10 och sa att nu var han minsann trött och skulle sova... Han blir ALLTID sån eftersom hans mor alltid sagt till honom att ju fortare du somnar ju fortare kommer "Tomten" eller "Påskharen" och det sitter inpräntat i hans huvud sen tidig ålder...

 

Önskar er alla en RIKTIGT GLAD PÅSK... Hoppas ni får en underbar dag imorgon med med massa god mat och trevligt sällskap...

 

Kram & Godnatt...





Av Michael - 10 april 2009 11:06




Sonen har begärt... Ja faktiskt var det rätt ord.

Han vill ha en påskäggsletarjakt så jag har fått printa papper, letat snören bara för att glädja min son.


Ja t.o.m min dotter tycker det är lite roligt så vi får göra det till henne med... Lite barnslig får man vara anser jag och så länge som dom har sitt barnasinne kvar och trivs är jag glad...



Av Michael - 10 april 2009 10:21



Att säga godmorgon... Så det får räcke med Hallo !!!

Hoppas ni fått sova gott inatt en dag innan Påskafton... Polisens mest eller an av Polisens mest jobbigaste dag. Gatorna fylls med alkohol, slagsmål, misshandel... Jag avundas dem verkligen inte !

 

Sen är det en dag då många djur får lida och jag tackar min lyckliga stjärna för att Leo inte bryr sig om vare sig raketer eller smällare utanför. Kommer inte ens ihåg när vi firade av raketer senast. Har 4-5 raketer i förrådet som säkert funnits där minst 4-5 år...

 

Räknas till den skaran "Leechers" som hellre ser andra skjuta och sparar pengar till annat istället för att skjuta dom rakt upp i himlen... Vad ska ni göra imorgon på påskafton ?





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards