•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Michael - 16 april 2009 23:28




Dags att krypa in i grottan och sova...

Eller försöka sova ska jag nog säga för natten som var hade jag enorma problem med att sova p.g.a värk i benen...


 

 

Har en del att göra imorgon så jag hoppas på gott väder när jag ska cykla in till stan för att hämta min "nya" mobil för 300:-

(Nej den är inte helt ny, bara ny för mig) sen ska jag kolla med butiken jag sökt sommarjobb i om de har platserna fyllda eller om jag kan förvänta mig att dem hör av sig...


Sen får man snabba sig hem och se hur det gått för tanten som ska på intervjun klockan 11... Håller tummarna !!!


Första uppsättningen av tygmärken till Norge är klar... Skall fotas så dem får avgöra om färgerna är riktiga för annars gör vi kanske 30 märken där allt kanske kommer ratas och sen skickas tillbaka och det vill vi helst slippa...


Önskar er en riktigt GOD NATT !!!







 


Av Michael - 16 april 2009 21:08



BARA 5 CM LÅNG

MEN TILLFREDSTÄLLER

ALLA KVINNOR

VARJE GÅNG

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*




Av Michael - 16 april 2009 16:20




Eller soldyrkare kanske passade bättre...

Inte varit ute så värst mycket för trots att solen lyst hela dagen så har det varit extremt kallt i vinden. 

 

Har fikat hos grannen, fått sms från kalmar om att hamburgarna var "mycket" goda där tydligen... ;o) Inne hos grannen så beställde vi blommor som ska pryda vår trädgård i år och jag kan lova att det komma spraka i olika färger...

 

På menyn stod egentligen köttfärslimpa men blandfärsen ville inte stå på vår sida så den får tinas upp i kylen och det gör att vi tar pizza idag istället...

Blir enklare så eftersom maten ska stå i ugnen 1 timma och då blir middagen väldigt sen och jag är så hungrig nu. (Kanske skulle ha tagit frukost)

 

Hoppas ni haft en underbar dag fram tills nu... Kram




Av Michael - 16 april 2009 11:57



Hantera alla stressiga situationer som en hund.

Om du inte kan äta det eller leka med det,

bara kissa på det och gå din väg


Av Michael - 16 april 2009 11:23



Ingen som saknat mig idag heller...

Kanske beror på jobb och strålande väder kanske.

Själv har jag inte ens varit utanför dörren och kanske därför jag känner mig som ett urvridet lakan.

 

Får ta och känna på den fräscha luften en stund och se om den starka solen kan styrka mig... Jag kikar nog in till grannen och ser vad jag ska beställa för blommor =o)

 

Take Care...



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards