•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Michael - 17 april 2009 22:19




Fungerade bra att komma ifrån datorn...

Satt mest och var förbannad så det var gott att komma ut i solen och fundera på annat. Hjälpte min mor att gräva, klippa ner syren och hela Thujan...


Allt detta gjorde vi i gassande solsken medans sambon körde hem sin mormor från sjukhuset. Sen efter att hon hämtat upp mig åkte vi till stan för att hämta min mobil som jag bytte till mig och den har MASSA roliga funktioner som inte bara jag har lekt med utan sambon ryckte i den hela tiden... *hmm*


Sen mötte vi upp min mor vid apoteket för att sen bege oss ut till Coop där vi först köpte byggtimmer sen shoppade vi mat. Mina föräldrar bjöd på grillade kotlettskivor med pommes och vi gjorde en smaskig sallad till...


Middagen kom väldigt sent (21:00) men smakade inte sämre för detta. Nu har klockan rullat fram ganska fort så nu känner ögonlocken sig enormt tunga att jag kommer krypa ner tidigt... Tänka sig en fredagskväll före 00:00 det sker inte ofta men beror på fysisk aktivitet kanske ???


(Lovar att fota massor Catarina så du får njuta till hösten)


Önskar er alla en underbar God Natt... Kramar om









Av Michael - 17 april 2009 13:42



Kör med förinspelad blogg igen eftersom både jag och Internet inte går hand i hand så känns detta bättre. Sitter och klottrar tillsammans med Youtube´s Techno musik strömmande i hörlurarna…


Sambon ringde efter att ha varit på intervjun som varade mellan 11 - 13:30 och hon var helt slut efter detta och ska nu fundera över helgen och sen återkomma på måndag. Arbetstiderna var nästan samma som hennes gamla men lönen var 2.000:- mera och kunde ökas vid övertid verkade det som.


Åhh Äntligen sopar dem bort gruset utanför så man kan gå med tofflor till soprummet utan att känna sig som en motvillig fakir… Sen bli ungarna glada för dem kan åka inlines och kickbike igen utan att halka i gruset.


Var ute och fotade i trädgården förut och det spricker upp färger överallt...

Sen har jag beställt mera som ska komma vecka 20 och då kommer det mer färger än i regnbågen och det kommer förmodligen uppstå problem. Vart ska allt planteras...? Men det ska jag nog lösa tror jag bestämt.


- Trädgårdstomten -


 

Av Michael - 17 april 2009 12:18




Comhems aktie sjönk som en gråsten idag…

Började starta om 11:04 men kom tillbaka efter dryga minuten sen gick det bra

fram tills klockan slog 11:28.

Inget fungerar här hemma nu, vare sig telefon, Internet eller tv och det suger riktigt

och inte gör det mig på bättre humör heller…


Fungerade hur bra som helst igår utan några som helst avbrott och idag vände det som en pannkaka och allt rasa samman. Ville försäkra mig att det inte bara var här så jag gick över till mina föräldrar där min pappa konstaterade att vid samma tidpunkt gick allt ner.


Låter nu som tv-sändningarna är igång igen (12:04) men varade endast 1 min… *super-suck*

Frustrerande när det ska krångla hela tiden och jag tackar GUD för mobilens skapelse. Man hör många äldre som gnyr över att mobiltelefonen är inget man behöver alls utan dem kan minsann klara sig utan. Hur skulle dem göra i en situation som denna då INGET fungerar och man måste ringa akut… Tänk om för guds skull !


Känns som jag skulle kunna sitta här och spy ur mig hur mycket lava som helst över Comhem just nu men ja orkar inte ödsla kraften utan jag lugnar ner mig och samlar kraften tills jag ska ringa ner dom och be dem fara och flyga…


Går ut och fotar i trädgården… Until we meet again !!!



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards