•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Michael - 23 april 2009 21:38




Gammal man gör så gott han kan…

Men idag har han endast snickrat, grillat, snickrat lite till sen packat ut marknadsställningen från garaget och in i Jana´s bil…


Hela kroppen är lite öm och frusen så innan jag kryper ner under täcket ska jag duscha mig varm så tårna får tillbaka normal färg igen… Just nu är dem blå/svarta typ ;o)


Imorgon är det full rulle från start…

Blir:


  • Frukost
  • Byta Däck på bilen
  • Snickra
  • Sambo på intervju kl. 14:00
  • Middag
  • Snickra / Måla
  • Packa bilen inför loppisen…

Kommer att vara totalt utmattad imorgon kväll så det blir till att sova ordentligt inatt och sen

på fredag natt. Håll tummarna för att vi får sålt massor är ni snälla…


Håller även tummarna själv för att mina grannar ska få sålt mycket i helgen så dem får lön för mödan… Kostar att ligga på topp (gravtoppen?) ;o)


God natt People & Dröm sött… ( Ja ja du med Mita men avslöja inget för guds skull)

 

Av Michael - 23 april 2009 13:22




Godmorgon och ger mig på ett HALLÅ ! ! !

Har hunnit med en hel del före vår son slutat skolan anser jag. Vi har kört runt och hunnit med dessa butiker:


  • Cheapy
  • Överskottsbolaget
  • Biltvätt
  • Coop

Och nu ska vi till XL Bygg för att köpa spånskiva... Återkommer senare !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards