•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Michael - 24 april 2009 21:59




Är det i bagaget på våran bil nu...

Maxlastad från golv till tak och jag får cykla in till loppisen eftersom framsätet är fullastat... Så här full har bilen inte ens varit när vi flyttade så nu vill jag ha minst hälften av skiten sålt så alla i närheten av Vänersborg kan komma och shoppa... =o)


Har nog banne mig fått lite solbränna i ansiktet känner jag... Det bränner i ansiktet en aning och jag tyckte mig se lite rödfärg i ansiktet när jag tvättade av mig förut...


Nej nu har JB tagit makten över mina ögonlock så jag ska krypa ner och somna med zappen i handen och hoppas den INTE hamnar i sambons våld som oftast styr över till TV4 Fakta sen somnar hon och jag får lida... *s*


Godnatt & Håll Tummarna för oss imorgon... 




Av Michael - 24 april 2009 13:16




Är det utanför just nu:


  • +16.8 i skuggan på baksidan...
  • +36 i solen på framsidan...

Har snickrat, fikat, målat soffan som ska stå på framsidan i brun/svart och allt under denna stekande sol iförd t-shirt & shorts... Orkade inte mer för luften står stilla så jag drog mig tillbaka hit upp på övervåningen under takfläkten medans broderimaskinen dunkar på...


Middagen kommer att tillagas både på grill och i ugn...

Det kommer serveras grillad kassler med potatisgratäng till dem vuxna och grillad korv med bröd till ungarna som inte föredrar just potatisgratäng... Ska även ha en smarrig sallad till som köps färdig, för handen på hjärtat blir det mer ekonomiskt att köpa en sallad för 2 som kostar 19:90 och sen lägger man till körsbärstomater, gurka & majs sen är man på G för att ha en smarrig måltid... 


Hinner nog inte fota våra marknadsbord idag utan jag tar med mig kameran och tar kortet imorgon efter att vi ställt upp allt på plats med partytält som solskydd... Känns som mycket arbete just nu men det ska sättas ihop med vagnsbultar och när det är borrat och klart slipper man det senare...


Kommer nog göras ändringar och förbättringar med åran och jag hoppas att vi får låna marknadsställningen till hösten igen så slipper man oroa sig för regn & snö... Men som det ser ut nu kan vi köra med denna uppsättningen fram tills Augusti-September...


Ciao !





Av Michael - 24 april 2009 10:31




...Ska torka passar jag på...

Fick en lucka så jag tänkte skriva av mig en snabbis.

Sambon fick åka och köpa mer vagnsbult till bordsbenen och grannen kom och bjöd in oss på fika så dit ska vi när sambon kommer hem...


Grannen skrämde slag på mig för hon hade permvätska i håret som låg bakåtkammat så vi får se hur det blir när de är färdigt... 


Dags att trilla ut i solskenet igen...

Kan ni tänka er:


  • +13.6 i skuggan...
  • + VARMARE i solen...

Tjing på er...!

Av Michael - 24 april 2009 09:17




Nu gick startskottet...

Ska ut och snickra klart bänkarna och lovar att fota resultatet senare.

Hoppas ni får en underbar dag i solskenet.


Kram Micke

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards