•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Michael - 5 maj 2009 18:29



Ska jag ge Mickis som nu ska diska...

Hoppas det går bra vännen och ha vetskapen om att jag håller tummarna och hejar på.


HEJA MICKIS - HEJA MICKIS - HEJA MICKIS


Av Michael - 5 maj 2009 18:18




Kicki är en ny bloggvän i länklistan...

Besök henne och se hennes underbara fotografier & hennes fina hund.





Av Michael - 5 maj 2009 17:01

(Blogginlägg 11)



Ska vi göra snart bara maten fått sjunka ner lite...

Min mor har köpt nytt batteri till sin bil så vi ska sätta i det så hon får in sin bil i garaget och ut med den hemska SAABEN som står där till ingen nytta.


SAABEN ska begravas på torsdag vid Rösseboskroten...

Sänd inga blommor eller bidrag till Bilcancerfonden utan skänk bilen en tanke när den lämnar jordelivet... Tack !


Hoppas min mor tar det på rätt sätt och inte fäller en tår... =o)

Hon har ju en ny pärla som ska skänka henne glädje på vägarna och kostnaderna blir billigare både i skatt och försäkring...


Ut och arbeta... Hörs snart !









Av Michael - 5 maj 2009 15:42




På AF verkar det som...

Hon sa att hon skulle ringa då efter 10 minuter men det gick i stöpet direkt.

Orkade inte vänta så hon ringde mig på mobilen efter 1 timma 20 minuter...


Klockan verkar inte fungera där tydligen...

Men fick en tid klockan 11 den 12:e så jag får snällt cykla in och göra skäl för min höga inkomst... (3400:-/mån)


Sökt jobb har jag och idag fick jag brev om att det behandlades ansökningen... Har sökt till Netto butiken som ligger på 4 minuters gångavstånd hemifrån... (Hoppas


Dags att laga mat nu så jag återkommer senare...

Dagens meny: Hamburgare, Sallad & Pommes



Av Michael - 5 maj 2009 14:28



13:53 sa hon

- Jag ringer upp dig om 10 minuter...

Klockan är nu 14:30 så jag skiter i henne totalt.

Jag måste till posten och hämta 3 paket...


Någon som kan ta mina samtal ?

Av Michael - 5 maj 2009 13:51




Har som tidigare sagt ringt till AF (Alltid Frånvarande) och försökt nå min handläggare. Men alla försök (10ggr) har varit förgäves eftersom människan antingen är sjuk, på möte, gått hem för dagen eller som nu när jag ringt vid 3 olika tillfällen inom en 2 timmars period då 3-4 signaler går fram sen tutar det upptaget...


Man kan ju få hybris för mindre...

Hör och häpna !

JAG KOM FRAM...

Hon skulle ringa upp mig om 10 minuter så nu får vi se om det funkar så bra som hon sa det skulle göra... (Tvivlar)



Av Michael - 5 maj 2009 13:05



BESVARA MIN OMRÖSTNING ! ! !


Men skriv en kommentar vilken och varför...

Av Michael - 5 maj 2009 12:25




Och snart kommer nya jiggar hem till mig...

Dottern har precis vaknat (12:11) så hon sover väl inte inatt gissar jag.

Maskinen står stilla fram tills att sambon kommer hem för den har trasslat sig BIG TIME så nu lägger jag ner tyvärr...


Hmmm... +14.4 grader på baksidan, kanske man skulle gå ut och gräva lite...

Kan gå bort till grävmaskinen som river upp några 100 meter bort. Det skulle göra mitt jobb enklare faktiskt.


Ciao så länge...




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards