•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Ur led är tiden

Av Michael - 5 maj 2009 15:42




På AF verkar det som...

Hon sa att hon skulle ringa då efter 10 minuter men det gick i stöpet direkt.

Orkade inte vänta så hon ringde mig på mobilen efter 1 timma 20 minuter...


Klockan verkar inte fungera där tydligen...

Men fick en tid klockan 11 den 12:e så jag får snällt cykla in och göra skäl för min höga inkomst... (3400:-/mån)


Sökt jobb har jag och idag fick jag brev om att det behandlades ansökningen... Har sökt till Netto butiken som ligger på 4 minuters gångavstånd hemifrån... (Hoppas


Dags att laga mat nu så jag återkommer senare...

Dagens meny: Hamburgare, Sallad & Pommes



 
 
Sanna

Sanna

5 maj 2009 16:05

Åh vilken mumsig mat!
Netto är en trevlig butik. Hoppas du får jobbet så du får lite mer inkomst.
Karet vi fick idag kommer användas till malarna först och främst (fiskarna) men om vi lyckas på allvar med räkorna så kommer det nog få bo några sådana där också.

http://cdwoman.blogspot.com

 
Nettan

Nettan

5 maj 2009 16:10

Du har också hög lön ser jag !
Själv har jag pensionspeng och den är ungefär lika härligt hög. Ha ha !

Jag håller tummarna för att då får komma till Netto på intervijuv och varför inte få jobbet på en gång.

Mums för hamburgare.
Hade varit gott idag.

Ha en bra kväll.

http://hasselby.blogg.se

 
Ingen bild

Ingela

5 maj 2009 16:58

Arbetsförmedlingen ger jobb åt dem som har NOLL socialkompetens, noll empati och NOLL servicekänsla!!!
Något att komma ihåg när man tvingas besöka "hell-hole". Var snäll åt de krakarna som inte fick allt det som de flesta utanför de dörrarna fick med sig i livet...

 
mickis

mickis

5 maj 2009 17:32

Hade det varit DU som slarvat med uppringningen eller besök hos dem hade du fått bidraget indraget.. Men det drabbar aldrig dem som har makten... *håller tummarna för jobbet*

http://mermickis.blogspot.com

 
Sarah

Sarah

5 maj 2009 22:42

Men Micke!! Pommes - egentillverkade och på smörpapper i ugn hoppas jag ;)
Elfsborg äger juh!! ;) Om du fick ett guld, borde jag också få ett :D

http://sarahserenad.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards