•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Michael - 5 maj 2009 10:45




Slank ner gott i magen...

Ägg mackor är väldigt gott faktiskt och man blir nöjd och belåten efteråt.

Säger god fortsättning till min vän Catarina som nu ska ta bussen 11:00 till sitt jobb. Hoppas du får en underhållande dag vännen. =o)


Maskinen dunkar taktfast vidare och jag försöker finna saker att göra under tiden... Ska nog beställa lite jiggar på REGAL SPORTFISKE som jag har spanat in och är lite sugen på att testa...


Återkommer om ett tag !

Av Michael - 5 maj 2009 09:30




Dags för frukost anser jag...

Ett tygmärke gjort och enormt många kvar att göra så jag behöver energi påfyllning faktiskt.


Hoppas vi möts igen efter frukost & promenad i hällande ösregn med Leo...

Kommer väl finnas här uppe så gott som hela dagen gissar jag.


Håller ni mig sällskap ?



Av Michael - 5 maj 2009 08:46




Men den var inte enkel att finna färger till...

Kanske kan få tips av er vilken "innerfärg" jag ska använda till denna

extravaganza färgpalett jag valde...


Tyckte den var lite somrig och kärleksfull...

Inte riktig jag då men man kan ju låtsas *blink*



 

Av Michael - 5 maj 2009 08:22




Loggade in på Stoff och Stil´s hemsida för att beställa tråd...

Visar sig att alla varor kostar 0,00 vilket känns väldigt bra men det fanns en liten detalj jag missade...


Webbutiken var stängd !


Hur kan man stänga den ?

Kan ju vara för uppdatering men det kan man väl skriva då att sidan är under uppdatering eller stängd för underhåll...


Får helt enkelt köpa tråd inne i stan för dubbla priset... *suck*

Inget roligt men ett måste tyvärr, kan inte göra klart jobbet annars så det blir till att krypa till korset eller hoppas webbutiken öppnas...



Av Michael - 5 maj 2009 07:41




Tidig blogg idag...

Kommer sitta inne idag med gott samvete eftersom det regnat inatt och kommer fortfarande så inget jobbande utomhus.

Gårdagen blev riktigt bra på massa olika sätt... Jag fick en ny bloggvän i listan!


Mita



Trodde aldrig hon skulle fråga så det blev en positiv morgon idag.


Dottern är hemma idag p.g.a antingen sjukdom eller så är det något på skolan igen så vi får vänta tills hon vaknar om hin vill tala om var det är eller så får sambon prata med henne efter jobbet...


Sonen äter frukost och ser på Cartoon Network...

Väldigt bra att det går att lösa så för han kommer upp direkt på morgonen och går ner och myser i soffan med kaviarmacka & Oboy. Sen borstar vi tänderna, klär på sig sen går vi till parkeringen och väntar på taxin...


Så nu får jag skynda mig annars missar vi taxin...

Återkommer !







Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards