•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Michael - 6 maj 2009 10:56




Att läsa ut boken Änglar & Demoner...

Den har Bio-Premiär den 13:e Maj och jag vill verkligen se den. Kommer kosta skjortan för det är inte billigt att gå på Bio så varför de klagar på oss som tankar film kan jag inte förstå när Biobesök kostar 95:-


Med oss menar jag inte mig själv... *blink*

Utan dem som jag anser ha sin fulla rätt att oponera sig mot de höga priser vi utsätts för... Dem som gnäller mest är bolagen för artisterna får ju inte ens i närheten av vad skivbolagen roffar åt sig. Kanske vore bättre att artisten gav sig på bolagen först sen jaga fildelare efteråt...

Av Michael - 6 maj 2009 09:50



Metrobloggen för att jag tydligen deppat ihop över vädret...

Fast så illa är det inte egentligen men lite bättre väder vore skönare och man orkar med att faktiskt göra något... =o)


Får va glad för att Comhems haveri inte kom nu på fömiddan för då hade jag fått psykbryt... Visade sig att Comhem vart strömlösa igår p.g.a Strömspik som ni kan läsa om HÄR

Man var ju allt annat än munter igår för allt gick ju ner så jag svor över internet tillsammans med dottern och sonen över att Cartoon Network försvann...


Orka... Tar frukost nu !



Av Michael - 6 maj 2009 09:07




Och nu när jag verkligen vill greja ute ska det regna...

Får hoppas det lugnar ner sig så man kan gå ut och gräva lite på baksidan.

Visst kan man dra på sig kläder men händerna blir ju dyngsura vad man än har på sig och hur skönt är det med iskalla handskar på händerna...


Sonen är på utflykt med skolan och dem for till Bergagården på Hunneberg... Och dotterns klass fick skippa gympan idag så hon börjar skolan 09:30 vilket hon tacksamt tog emot... Sovmorgon ÄLSKAR hon !


Hur är vädret hos er idag...?



Av Michael - 6 maj 2009 08:15



Är jag just nu...

Så jag gör som så att jag lägger in bilder på mitt charmtroll sen tar jag med han ut på en liten kissrunda i duggregnet... =o)


See yaa later !





- Favvoplatsen -


 


- Älskar min gymboll -



- Här vaktar jag -



- Älskar bollar -


 


- Höstbild -



- Favvoplatsen igen - 



  • Hoppas ni har gillat denna korta foto-tour... Har många mer bilder på Leo men vill ju inte göra han för mallig... ;o) Nu ska vi ta en promenad så jag återkommer om en liten stund... Sköt om er !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards