•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Michael - 7 maj 2009 18:38

# 11


Underbart mysig reklam...




Av Michael - 7 maj 2009 18:19

# 10



Min dotter fick 115:- till biljett...

Hennes klass ska på klassresa och dom ska på konstmuseeum i Göteborg

sen efteråt ville dem se på fotboll...


Nu har dom beställt biljetter till IFK Göteborg - Malmö FF och jag får inte åka med vilket jag anser vara enormt ORÄTTVIST... :o)

Varför får inte föräldrar följa med ?????



Av Michael - 7 maj 2009 17:48

# 9


Min Vän Hanna ska sälja sin tvillingvagn...

Om intresse finns tycker jag ni ska göra ett besök och kolla upp priset.


- TVILLINGVAGN TILL SALU -

Av Michael - 7 maj 2009 16:57

# 8



LITE REKLAM FÖR NYA OCH GAMLA VÄNNER...





Av Michael - 7 maj 2009 16:31

# 7



Vår ekonomi kommer raseras...

Fick se nyss att Transformers 2 ska komma på film till hösten. Inte filmen i sig som kommer att ruinera oss utan med filmen släpps säkert nya robotar som min son hamstrar som en ekorre... ;o)


En av nackdelarna med att ha Aspergers Syndrom anser jag... Han har sina egenskaper och jag älskar dem alla men detta hamstande kan gå mig på nerverna... =o)

Han kan ju inte gå in i en butik eller gå förbi leksakerna utan att tjata om KÖPA KÖPA KÖPA... Det trots att han innan vi går in hävdat att han minsann ska bara titta och INTE tjata... (Yeah Right)


Men som tur är har vi försökt vårat yttersta för att stävja detta så han får snällt stanna hemma med sin syster eller så åker hans syster med sin mamma och jag är hemma med honom för annars behöver vi släpkärra varje gång vi åker till Coop och handlar...







Av Michael - 7 maj 2009 14:08

 # 6



Har man väl börjat kan man ju inte sluta...

Men nu känns det som om jag skulle vara nöjd tycker jag.

Sambon är på utvecklingssamtal och jag stannade hemma för jag hade vidrig värk i skallen och nacken av någon anledning...


Sitter kvar i skallen och jag hoppas det släpper snart annars blir jag tokig.

Sonen har beställt pannkakor idag som ingen av oss orkar stå länge vid spisen och göra. Sambon köper färdiga och värmer i micron och som tur är gick sonen med på detta...


Själv önskade jag grillad kyckling (hör & häpna Maria) från Hemköp... Dem har den BÄSTA grillade kycklingen i stan utan tvekan.

Tar en klick (gissa Catarina) potatissallad och lite grönsallad vid sidan om...


Ikväll är det vinna eller försvinna för Sverige som spelar mot Tjeckien... Jag hoppas det går vägen och att "Jonas "Monstret" Gustavsson" storspelar som han gjort tidigare... Klockan 20:00 startar sändningen så missa inte detta vad ni än gör... (Jana du är ursäktad) *ler*


Lite tv nu sen återkommer jag...

Av Michael - 7 maj 2009 12:18



Fick vi av en kund:




Tackar för välsydda och snygga ryggmärke.Har fått många kommentarer om att dom är snygga och om vi har sytt dom i Sverige.   Hälsningar Gasoholics Skåne/Tommy   

Av Michael - 7 maj 2009 12:03




Så fort en dörr står öppet, kommer ett fönster att stängas. Det är viktigt att du under 2009 kan hitta strategier för att få dina chefer att uppmärksamma de innovativa idéer som du kan komma med. De är oftast geniala och kan omsättas i praktiken. Du har alla chanser att uppnå dina mål under 2009. Det är viktigt att du gör dig av med alla vaga skisser och håller dig till välgenomtänkta strategier.


2009 blir ett spektakulärt år för Stenbocken. Alla kommer att bli stolta över dig. Stenbockar kan känna sig illa berörda av att utgöra medelpunkten men det är något som du nu får vänja dig vid.


Stenbocken har jobbat mycket hårt för att kunna uppnå sina mål (i synnerhet med att visa andra att han/hon är ärlig och välvillig). Detta började redan hända under sensommaren 2005.


Under 2009 kommer stenbocken att njuta av all positiv feedback från kollegor och chefer. Under 2005 var allt detta bara praktik, under 2009 kommer allt att bli verklighet.


Många romantiska möjligheter kommer i stenbockens väg under 2009. Livet blir så mycket bättre, men det är något som du riktigt förtjänar. Du kan nu äntligen slappna av lite. Var stolt över dig själv! Det fantastiska börjar för dig och för folket i din omgivning nu! Alla kommer att glädja sig och uppskatta dig för det som du har åstadkommit



[ Kolla ditt Horoskop ]

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards