•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Michael - 7 maj 2009 11:51


Finnen hade kört på ett djur med sin bil. Som lagen säger skall man ju anmäla detta till larmcentralen. Sagt och gjort.  


Finnen ringer:
- Hej,Jag har sört på en suur............

Killen på larmcentralen svarar:
Vad säger Du...?!

Finnen:
Jag har sört på en suur.........!

Killen på lamrcentralen:
Jag hör inte vad Du säger!

Finnen:
Perkele , Jag har sört på en ko med kuk.....!


Av Michael - 7 maj 2009 11:15




Har varit ute en stund nyss för att köpa tråd...

Vädret är allt annat än behagligt med irriterande duggregn som tränger in överallt där det kommer åt...


Mamma fick bort sin SAAB men inte till skroten som vi trodde...

Den skickades bort till någon hon kände och om ersättning gavs har jag inte en aning om och spelar ingen roll heller. Den stackarn har gjort sitt... =o)


Nu ska jag pilla & fixa lite... Hör av er (ja jag ska kika in hos er med nu)



Av Michael - 7 maj 2009 09:14




På flera bloggvänner och besökare...

Fick lite sovmorgon idag vilket jag inte räknade med men tog tacksamt emot 1 timmas extra sömn. Sen vaknade jag iofs när sambons klocka ringde men kunde dra täcket över mig och ligga kvar en stund till...


Ska snart krypa ner och ta frukost men ville hälsa er välkomna

och önska er en riktigt härlig dag. Tyvärr så regnar det här idag så jag kommer va inomhus idag igen...


Nu frukost !

Hoppas vi ses senare... =o)





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards