•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Michael - 8 maj 2009 15:20

# 4



Fick det bli idag när vi är endast 3 personer till middag.

Makaroner och falukorv smakade väldigt gott till frukost/middag hahaha...

Lättlagat och behagar barnen så det kan bara få toppbetyg då anser jag. Det som får mindre bra betyg är då vädret. Regnet vräker ner stundtals sen lugnar det ner sig för att sen 10 minuter dra på fullgas igen...


Och i detta väder ska min son först leta upp en Star Wars figur och sen gå ut och leka... Ska inte tro han vill ha regnkläder för det hatar han. Jag får vara glad att han väljer gummistövlar *whohooo*




 

Av Michael - 8 maj 2009 14:15

# 3



Tror jag somnade strax före halv 4...

Vaknade vid 8 och somnade om tills jag gick upp runt 12:20 ungefär.

Inte fått i mig vare sig frukost eller mediciner, sambon åkt och jobbat, sonen hemkommen från skolan...


Sen på toppen av allt kommer det ösregn mellan gångerna det håller upp...

Bra för gräsmattan men va f-n kan väl lugna sig lite och lyssna på vad meterologerna säger eller ? =o)


Ja man kanske skulle ta sig något att äta då...

Medicinerna kräver ju lite föda på samma gång så jag gör ett försök och ser var jag hamnar i slutet...


Ses snart igen ?





Av Michael - 8 maj 2009 02:41

# 2


Råkade kolla listor...

Jag fanns faktiskt med på några men vet inte hur länge.


Kolla vad jag fann:



  • Mest Aktiva Bloggarna:  Plats 9
  • Mest Kommenterade Bloggarna:  Plats 4
  • Mest Kommenterade Inläggen:  Plats 31


Varför skulle jag kolla där för...


GOD NATT

Av Michael - 8 maj 2009 02:10

# 1



Somnade i soffan och såg inte sista perioden av hockeymatchen... 

Men det verkade som det gick vägen ändå utan att jag tittade. Var ingen trevlig tid jag spenderade i soffan men fick duga under de omständigheter som var just då...


Lyckades bara med att få ut 11 inlägg under torsdagen och fick faktiskt in 132 besökare... Det blir en liten morot att försöka kliva över det strecket om det nu går... Har inte gjort det till en tävling utan jag ser hur många jag når ut till och jag har ju fått nya trevliga bloggvänner så något gör jag rätt iaf...


Vad som sker fram på dagen har jag inte en aning om...

Kommer förmodligen sova bort halva dagen eftersom jag är klarvaken just nu. Inget är planerat för min del så det löser sig nog gissar jag. Känner mig inte trött det minsta men gissar att det går till en viss gräns sen slocknar jag direkt...


Åhh... Tro det eller ej men nu börjar jag att gäspa ordentligt så man ska kanske ta och krypa ner och försöka sova. Kommer nog sova skönare än i 2-sits soffan för den är INTE anpassad att ligga i när man är 191 cm lång...


Ska nog sova för jag gick tillbaka i texten och fann mer stavfel än rätt... 

Önskar godnatt/godmorgon...




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards