•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Michael - 10 maj 2009 22:47




Och frodas uti trädgården...

Fick ut en extra sväng med Leo för vi trodde han skulle "Do nr 2" men han var bara leksugen. Under tiden som han försökte komma på vad han egentligen ville göra gickjag runt i trädgården... (Ja så stor är den inte)


Tittade lite extra på vår/min kaprifol som jag plockade pinnar ifrån skogen och tog med hem för att prova få liv i... Bara efter dessa dagar med regn har den växt minst 15-20 cm och det syns verkligen i toppen.

(Imponerad av Tomten)


Kastar in en liten LÄNK till min Metrosida där jag har kvar saker som vi broderar och säljer... Kika gärna in, kom med feedback om vad för mer ni vill se oss göra. Allt uppskattas verkligen så ta er tid om ni kan är ni jättesnälla... =o)


Ska väl så sakta börja dra mig mot sängen...

Hoppas att ni funnit min blogg underhållande idag med som jag tyckt om era. Har besökt varenda en i min lista men troligen glömt att skriva av mig...


Önskar God Natt






Av Michael - 10 maj 2009 22:03




På jobbet vi gjort till norska mc klubben...

Ser vi bara inbetalningen så kommer order att lämna oss senast Onsdag.

Tar lite tid mellan utländska banker och så ska man ha ibannr. vad det nu ska vara bra för... =o)


Sen har vi bara golfturneringen kvar som avslut.

Kanske kan leva gott liten stund till och känna sig som en normal Svensson familj för vi har barn, hund, radhus men fan ingen VOLVO för som f.d SAAB byggare VÄGRAR jag äga Volvo... ;o)


Sorry Jana...

Åker gärna med men där går gränsen ;)

Hade som policy dem få gånger vi spelade Bingolotto att skulle vi vinna en VOLVO åkte vi dit med släpkärra sen sälja den hemma och ta pengarna.  =o)


- VÅGA VÄGRA VOLVO -


Av Michael - 10 maj 2009 19:50



Favorit i repris...




Av Michael - 10 maj 2009 18:24



Det var dom väl värda efter en del motgångar...


- GRATTIS TRE KRONOR -



Av Michael - 10 maj 2009 13:15




Lämnade över en skvätt hostmedicin till Jana och det fick man framfört av henne att hon minsann fått "knark" av sin granne d.v.s av mig då...


Ska jag anses som knarklangare då ? *blink*

Tur man ska snart laga mat så jag slipper krossa mina sista små grå på detta problem... *asg*


Dagens Meny: Spagetti med köttfärssås



Av Michael - 10 maj 2009 12:41




Om jag tråkat ut er med min nostalgitripp...

Börjar man spela en låt kliver jag in i arkivet (Hjärnan) och tar fram den ena låten efter den andra som man kommer ihåg från den tiden bandspelaren åkte med ut och man njöt av sommaren, bad, flickor & kalla drycker... Ja för min del aldrig alkohol utan iskall Coca Cola...


Min absoluta favorit "of all times" var denna underbara låt som säkerligen spelats sönder och samman i bandspelare, bilar och hemmstereos sen den släpptes och jag gjorde INGET undagtag för anser det vara deras bästa skiva...


Lyssna och Njut...



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards