•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Michael - 11 maj 2009 21:25




Hade jag planerat för min del...

Sambon kommer nog att somna så fort huvudet når kudden som vanligt efter både ha jobbat och varit på styrelsemöte med hyresgästföreningen.


Har hämtat biobiljetterna förut idag så nu är jag laddad för att se film på Bio.

Som vanligt ska kompisen skämma ut mig, när jag lämnade fram boknings lappen och bad att få biljetterna hör jag bakom ryggen:

- Det var Hannah Montana vi skulle gå på va ?

- Javisst...

Svarade jag och sa även att:

- Man får en uppdragbar leksak till popcornen.

Och kassören bara log och undra vad vi höll på med egentligen...


Men nu är vi bokade på onsdag kväll och kommer bli sittande i några timmar så det blir en sen kväll. Nöjd med bokningen och är inte det minsta kräsen med var jag ska sitta så länge som jag ser den STORA skärmen...

(Räcker ut tungan mot Maria) :P



Av Michael - 11 maj 2009 19:37




Jag sitter vid maskinen och broderar...

Udda sa en vän till mig att en kille sitter och broderar.

Kanske det är vad vet jag, alltid ansett själv att korsstygsbroderi är något jag ALDRIG skulle ha tålamod till att göra me detta funkar hur bra som helst.


Sen är det enormt krävande att ibland sitta vid maskinen och höra taktfast dunkande och ibland har vi kanske stora motiv med många trådbyten... Det är dom stunderna man testas ska ni veta så är ni sugna på att köpa maskin ska ni kanske tänka er för...


Vi fick ett jobb för några år sen och det tog oss 6 veckor att göra 25 ryggmotiv till den lokala Taekwondo klubben. Varje jacka tog oss ungefär 6 timmar att göra och vi tog 150:-/jacka något vi ångrade långt efteråt för det var på tok för lite betalt för det jobbet sambon gjorde då...


Men nu vet vi bättre och kan ta lön för rätt sorts arbete...

Massa nöjda kunder har vi haft sen vi startade detta i Maj 2004.

Hoppas att kunderna fortsätter att komma till oss i framtiden med så vi kan göra dem glada och nöjda...


Vad händer hos er ikväll... ?



Av Michael - 11 maj 2009 14:00




Hoppas få in nya kunder på ett eller annat sätt...

Kanske känner ni till Cruising eller Mc Klubbar som vill ha sin logga broderad.

Kolla våra referenser PÅ DENNA LÄNK

Av Michael - 11 maj 2009 13:50





Bara så ni vet är 5:an som i USA...

Man väljer 5.e tillägget för att slippa svara på frågorna... ;o)

Av Michael - 11 maj 2009 12:58




Vädret slog om från det gråa kalla till soligt och kallt...

50% förbättring dock för man kan nu hänga ut tvätten så torkar den av solens strålning och vindarna.


Fick ett haveri för en stund sen då endast Msn fungerade men jag kom inte ut på internet. Tv & Telefonen fungerade men internet fick fnatt tydligen... Är inte såförvånad längre och jag orkar inte kontakta Comhem heller för man får spela stryktips med dem för att komma till rätt person...


Ja ni vet... " tryck 1 för att komma till...tryck 3 för...tryck 2 " det blir ju rena stryktipsraden det sista så det kan kvitta. Sen vill dom i början tala om att dem uppskattar att man gör en enkät om deras kundtjänstoch jag säger varje gång som meddelandet babblar att:

- Det vill du inte alls, för då vore du arbetslös...

Sen lägger jag på.


Gjorde en omstart och nu finns jag här igen...

( Inväntar era kommentarer ! )




Av Michael - 11 maj 2009 11:25




Ska jag gå på...

Bokade biljett igår kväll och på onsdag ska jag och en kompis in till stan och se

Änglar & Demoner som startar 21:00 och varar i 2 timmar 18 minuter...


Hinner tyvärr inte läsa klart boken men kan istället se vad som skiljer dem åt och det är alltid något anser jag...

Har inte varit på Bio på flera år, senast jag gick tog vi hela familjen och såg på Kung Fu Panda... 


Av Michael - 11 maj 2009 09:53




Somnade med huvudvärk och vaknade med samma...

Kallt och bedrövligt väder är det ute med så idag håller jag mig inomhus.

Får räcka med den friska luft jag får nu när jag ska gå ut med Leo sen får det vara nog.


F-n jag skulle ju till apoteket och köpa näsdroppar kom jag precis på...

Jag får klara mig utan och be sambon snällt att köpa med sig hem efter jobbet...


Önskar er en riktigt god morgon... Kram




Av Michael - 11 maj 2009 00:39





Jag vet hur jag ska komma ur min ekonomiska knipa...

Lite småskaligt och jag kräver en diskmaskin eller ?




 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards