•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Michael - 13 maj 2009 19:17




Nu har jag suttit här sen i eftermiddags och jobbat hela tiden men med små undantag för att vattna blommor, plantera om jordgubbsplantor, laga mat, cykla till apoteket för att köpa näsdroppar till hela familjen.


Har fått gjort 3 handdukar och har 5 kvar... (megatrött)

Kommer ta en evighet att göra allt detta så jag hoppas sambon gör minst 2 om hon orkar ikväll medans jag sover på biografen...


Önskar jag kunde sova 1 timma nu men det går inte för sig det för jag måste sitta här och gnugga grus ur ögonen och byta färger i maskinen... Någon som vill byta med mig en liten stund ?


Inte det ?

Nää som jag trodde då *blink

Jag ska nog ta mig lite uppåttjack (glas vatten) det är starka saker det Jana... *asg* annat än det du tar *ler*


- Peace Out -



 

Av Michael - 13 maj 2009 16:02




Hungrig som en varg !

Tillagat ungkarlsmiddag idag eftersom sambon jobbar till 21 idag.

Barnen ville inte ha falukorv så jag tog några skivor medans barnen fick

mamma scans och makaroner...


Startat nästa handduk men har tyvärr 6 kvar i påsen så jag räknade fel.

Vad hittar ni på i detta underbara väder... Ute i solen eller instängd snuviga och trötta i största allmänhet...?

Tänker mest på min granne som fick sitta med bokföringen till 02 inatt och säkert inte är pigg som en gräshoppa just nu...


Ni vet vad jag menar va...

"För en gräshoppa utan ben känns allt - Hopplöst"


Kramar om alla vänner...



Av Michael - 13 maj 2009 16:01




En handduk färdig...

BARA 6 kvar eller liknande ! :o(

Av Michael - 13 maj 2009 15:09




Värma mitt ansikte en liten kort stund.

Gick ut för att vattna nya plantorna på framsidan men även kollade jag

lådan med jordgubbsplantorna.


Plockade upp några stora fina sidoplantor och fick ner dom i krukor sen in med dom i växthuset på framsidan. Vill försöka plocka undan så många plantor som möjligt så dom inte tar näring från huvudplantorna.


Kan nog få närmare 10-15 fina plantor att antingen placera om eller så ger jag bort dem till någon som känner att dom vill ha fina jordgubbsplantor i sinna rabatter...


Tillbaks till verkligheten igen... *Suck*



Av Michael - 13 maj 2009 14:19




Jag valde motivet till denna förbenade golfhandduk och det ångrar jag just nu ska ni veta. Fick veta idag att det tar ungefär 45 minuter/handduk och vi har 7 stycken kvar att göra så ni kan ju lista ut var jag kommer befinna mig under dem närmaste timmarna...


Inte lär jag vara utomhus det är en sak som är säkert.

Sen kommer jag väl att slockna på biografen ikväll med min otur...

Njut av solen och ta lite med er till mig med är ni snälla för jag lär se den genom fönstret hela dagen... Kram

Av Michael - 13 maj 2009 14:07




Skit skrivet idag känns det som.

Massa korta inlägg eftersom tiden inte räcker till just nu.

Kunden som ska ha golfturneringen vågar inte lita på postens löften när det gäller expresspaket så dem vill komma och hämta paketet imorgon.


Postens Expresspaket skall levereras dagen efter är det utlovat men dom tror inte på detta och vill därför ha tillbaka pengar för frakten...

*suck-pust-stön*


- Over and Out -



Av Michael - 13 maj 2009 13:12




Inte ens Netto anser mig vara duglig.

Känns som man sjunker ner i ett stort svart hål... Ibland kastas en livlina in från mycket nära goda vänner och drar upp mig...


Just nu känns det jobbigt !






Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards