•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Michael - 14 maj 2009 23:00




Någon av dom nordiska länderna vinner på lördag.

Svergie, Island, Finland, Norge, Danmark har gått vidare så det borde väl finnas en hypotetisk chans att någon av dom vinner tycker jag...


Inte för att jag bryr mig egentligen...

Men för husfridens skull får man se glad ut på utsidan =o)


Tror ni Sverige kommer ha en chans att vinna eller tror ni på något annat land som ser ut som vinnare ?




Av Michael - 14 maj 2009 22:14




JB har trakasserat mig hela kvällen nu.

Han bara vägrar låta mig vara ifred och sitter med dinglande fötter på ena ögonlocket och skvätter sand på mig...


Lyssnade lite skummande på melodisemifinalen och blev besviken över att Arash sjöng på engelska. Han har en kanonröst men sjunger bäst på persiska och Rebecca kompletterar honom med sin röst och gör denna låten otrolgt skön...




Av Michael - 14 maj 2009 18:44




Spånar fram låtar till sommarens mp3 i bilen...

Denna finns med.






Av Michael - 14 maj 2009 16:35




Kunden har hämtat sin låda med godsaker och dom var enormt glada.

Allt var "proffsigt" gjort och ingen av dom trodde att det skulle se så snyggt ut...


Anledningen till att dom valde just oss var att vi såg trevliga ut på hemsidan (trots att sidan gjordes 2oo4) Vi var mer personliga och vi ÄR billigare än flertalet av dom andra företagen i samma bransch...


Nähää... Nu ska jag ner och hjälpa till med middagen.

Dagens Meny har sonen valt: . . . TACOS . . .


Vad har ni för meny idag ?







Av Michael - 14 maj 2009 12:35




För nu är ÄNTLIGEN golf kläderna klara...

Men då ska kunden byta tid och kommer inte förrän efter 15. Så nu har vi kört livet ur oss sen 8 imorse helt i onödan.


Men som sagt det är över nu...

Kan vi göra annat istället om det nu kommer  något vill säga.

Vad gör ni denna torsdag ?



Av Michael - 14 maj 2009 09:56




Till den som önskar besöka och kanske lägga ett bud

på mina TRADERA AUKTIONER


Hjärtligt Välkomna... 

Av Michael - 14 maj 2009 09:17




Eller något liknande...

Snart klar med första av 3 handdukar och även klar med frukosten som jag cyklade iväg för att inhandla. Nybakat alltid godast och med griljerad kokt skinka på smakar det ännu bättre.


Kollar Tradera nu och ser hur marknaden ligger med Harley Davidson märken...

Förra året sålde vi hur många som helst och fick även genom auktionerna en ny storkund ifrån Strömstad som ofta köper märken men som även förmedlar nya kunder till oss från Norge...





Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards