•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Michael - 15 maj 2009 20:23




Fick en svacka och gick ner i sängen...

Stannade där till runt halv 8 så nu sover väl inte jag mer denna dag.

Fått i mig en grillad kyckling men mår inte bättre av det märker jag för "kanske" var avståndet mellan frukost och middag lite för långt... (8 timmar)


Kanske mindre bra för en diabetiker men inget jag brydde mig om direkt heller för stunden. Orkar inte med att göra ett skit just nu och självkänslan är något som fastnat under skosulan och skrapats bort totalt...


Ingen rolig läsning för er en fredagskväll men det är den bittra sanningen tyvärr och så kan livet bli ibland. Hoppas ni får en fortsatt bättre fredagskväll än vad som infinner sig här.


Kramar om

Av Michael - 15 maj 2009 13:31



...Kan inte låta bli att fota då...




...Eller vad tycker ni själva...



 

Av Michael - 15 maj 2009 13:19




Kan inte riktigt förmå mig att göra något egentligen.

Blir väl skillnad när resten av familjen kommer hem gissar jag men känner något annat är fel...


Bilen är äntligen bokad hos Urban Bildoktorn så nu ska den få:


  • Nytt Oljefilter...
  • Ny Olja...
  • Få glappkontakt lagat på dragkrok...
  • Sen ny handbromsvajer...
  • Ny brytare till ABS...
  • Kanske nya tändstift med...

Sen kommer vi ha så gott som en ny bil nästan...

Ska även kolla "Nightpanel" om det är en säkring som gått eller om det är annan elektriskt som rasat ihop. 


Kram alla mina vänner...







Av Michael - 15 maj 2009 07:50




För min vän Jana som idag fyller 35 år... Grattis gumman =o)

Vet att du inte gillar att grattas men du kommer inte undan... Spring in och skriv något snällt hos henne är ni snälla...



Blanketten är skriven så nu ska man lämna in den sen får man ingen mer utbetalning från AF längre... :(

Vet inte hur det ska gå men måste försöka se ljust på det och finna något som kan hjälpa...


Ha en underbar dag !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards