•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Innan sängen... (Sträckläsning)

Av Michael - 18 maj 2009 00:14




Får jag väl blogga lite för jag är upptejpad halva kroppen just nu.

Kunde inte sova för jag har muskelkramp över hela höger sida som sträcker sig från nacke över armen ner till vaden ut mot foten...


Så nu är jag som sagt tejpad med Salonpas i nacken, armen och vaden och doftar som Jenka tuggumit om ni minns det. Salonpas är djupträngande plåster som tränger in på djupet och är långtidsverkande. Funkar oftast väldigt bra på denna gamla slitna kroppen faktiskt.


Efter att sambon slutade jobbet ringde hon som jag hoppats på och jag förklarade att vi var bjudna till vår vän och min sons gudmor på fika...



Vi hade ett mindre problem och det var middagen... Sambon tyckte vi skulle ta en pizza ute i naturen så jag ringde till vår vän och förklarade läget och hennes barn nappade på pizza medans hon tog hamburgare... Vi köpte med oss det upp sen fick vi snällt dra ut ungarna på diet...



...Vår son är i mitten stående...



Innan vi åkte hem fick vi som sagt fika och den bestod av en god rabarberpaj hemlagad direkt från trädgården. Fick även plocka med oss lite buskar hem, eller några pinnar av denna underbara "rosa syren" så den ska få en fin plats i trädgården hoppas jag på...




 


 Hoppas bara att våran blir lika fin som denna är... (Tomten fixar)

Fotade även deras underbara fruktträd som stod i full blomning och såg helt underbar ut... Eller vad anser ni ?




Det var allt för denna Söndagen... Har iofs blivit måndag nu men jag skriver ändå om denna dag. Hoppas att vädret ska hålla i sig under måndagen så vi kan åka ut med Leo och då ska jag fota bokskog för hela slanten och uppdatera er med hur vackert det är...


Har även funderingar på att starta en fotoblogg där jag endast lägger in massa bilder och inte så mycket text... Får sova på saken och se vad jag kommer fram till.


Önskar er alla en riktigt GOD NATT & GOD MORGON... Kramar om




 
 
hanna

hanna

18 maj 2009 07:54

go morgon,,,härliga bilder!
ha en bra måndag,,trots regnet,,,,,kram

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

18 maj 2009 08:10

Tittar förbi och önskar en trevlig dag.

http://nena.bloggagratis.se

 
helga

helga

18 maj 2009 08:40

Jättefin syrén och äppelträdet (?) som blommar så vackert...

Fotoblogg kan bli kul :)

http://helga1.bloggagratis.se

 
Charlott

Charlott

18 maj 2009 09:41

Hoppas du får en bra vecka:)

http://www.marbogarden.blogspot.com

 
Ingen bild

missFBK

18 maj 2009 09:51

Rosa syren är första gången jag ser och hör talas om men sååå fin =)))

 
Kicki

Kicki

18 maj 2009 11:06

ska du starta en fotoblogg!!...nice, då vill jag ha adressen!!*L*

http://gammtackan.blogg.se

 
Kicki

Kicki

18 maj 2009 11:37

...har en fotoblogg själv å det e kul å lägga upp fotona sen e det ju inte många som e inne å tittar men gör det ju för min egen skull!!

http://gammtackan.blogg.se/kickisamatorfoton

 
hanna

hanna

18 maj 2009 11:41

ja du,,,denna "häcken" e alltid full nuförtiden,,,blir bättre i juli!!!,,,,kram

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
mickis

mickis

18 maj 2009 18:29

Vilken härlig söndag!!!

http://mermickis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards