•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Var kom min ifrån då...?

Av Michael - 20 maj 2009 20:14




Fick dåligt samvete av att se dottern springa häcken av sig så jag gick ner och rakade håret till 1 mm så nu känns det som det ska igen.

Sen slängde jag in en maskin som tvättar nu och sen upp och kasta ner dem gamla sängkläderna i tvättsäcken och ut med täckena på vädring...


När jag ändå var där ute klippte jag gräsmattan för jag fick reprimander från Mita som tyckte den såg "gräslig" (döööh! det är ju en gräsmatta) så nu ser den fin ut med förutom i kanterna som jag tar med trimmern imorgon...


Vattnat alla blommorna i köket för dom såg lite ledsna ut men nu har dom fått doppat rötterna och bör vara nöjda ett tag eftersom det är garderobsblommor... Sägs att dem inte kan dödas men jag gissar att någon i min närhet har lyckats med denna bedrift... *fniss*

 

Dags för kort vila... (Kanske kolla Tradera)

 
 
Nettan

Nettan

20 maj 2009 21:13

Jag tror jag vet var dottern har fått energin och städandet ifrån. Ha ha !

http://hasselby.blogg.se

 
DarkWing

DarkWing

20 maj 2009 22:31

Nu är det dags att du skyddar din brevlåda med näbbar och klooooooor.
Det är ungar ute och bömbar nu!

Tjoo i kalsongen

http://www.retrohouse.se

 
Mita

Mita

21 maj 2009 06:30

Hmm, min kommentar, ditt val =)

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

21 maj 2009 08:11

Jäklar i min låda vilken energi!! Du donar o. grejar i hemmet du...*impad* Inte konstigt iofs men ändå, inte alla som tänker på allt sånt där.
Vet inte om du har ICA-kort men vet du att om man beställer blå-vitts biljetter via nätet så kostar det bara 80:-/per biljett!!! Råkade se det i ett blad o. va fasiken, en vuxenbiljett kostar ju nästan det dubbla!! Bara ifall du ska gå så vet du!!
Ha en underbar helg. Drömde inatt förresten att jag träffade dig o. din sambo vid en bensinstation, vi sa hej hej, kramades och sa hej då!! Ha ha, har aldrig drömt om nån bloggare förut. Det kanske är dags att vi träffas snart, vad vet jag??
Ha det gott iaf.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Mr E

Mr E

21 maj 2009 09:16

Tänkte bara önska en trevlig helg! Hoppas det går bra för dig/er att sälja saker! Man kanske borde börja göra det! Har ju också en sådan där fantastisk hög lön! Hela 177 kronor om dagen! Ha de gott!

// Jonny

http://mrandmrsengstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards