•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 22 maj 2009

Otroligt Uttråkad

Av Michael - 22 maj 2009 14:25




Är vi alla 3 här hemma just nu.

Jag bara söker efter halmstrån som leder mig ut på nya äventyr men känns som jag stångar skallen blodig... Sambon är på väg hem från jobbet och ska ut sen igen för att handla med eller till sin mormor som hon gör varje vecka.


Sonen Har tjatat om att få plocka in kompisar men nu när hans syster har renstädat hans rum och gjort det fint vill hon verkligen inte att skövlarna ska komma in och vända upp och ner på det så hans bästa kompis kommer hit på söndag så då kan dem leka hoppas jag...


Min dotter borrar hål i huvudet på mig med 10.000 olika frågor så snart kastar jag ut henne på baksidan... Kommer med massa dumma retsamma frågor om allt mellan himmel och jord mest för att trycka på alla knappar jag inte vill ha intryckta... (förbaskade tjôtrôv) hahaha...


Allt bra med er andra ? (Lisbeth var är du ?)



 
 
Linda

Linda

22 maj 2009 14:45

För mig e det motivering nog att ha en pedometer... Men vi funkar ju olika allihopa... Motivering och vilja håller varandra i handen så... Har man nåt av dom så borde det ju inte vara nåt problem =/

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Linda

Linda

22 maj 2009 14:48

Det går inte att peppa nån som inte har viljan vännen... Den måste finnas där först...

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Ingen bild

Lisbeth

22 maj 2009 18:27

Hihihhihi, ti-fniss. jag e aldrig långt borta, du ser, när du kallar så kommer jag. skratt.... Skämtåsido..... Hmmm tror denne goe herre e lite smått rastlös idag:)) Du verkar rätt händig tycker jag, så varför inte samla in grabbens kompisar, traska ut i skogen och bygg en kojja tillsammans, då har ni nånstans att ta vägen när grabben å polarna blir rastlösa. Inte dumt att bjuda med de andra killarnas/ Tjejjernas pappor oxå. tänk vilken tjusig kojja ni kan bygga, uppe i ett träd med stege, tak å allt. Kommer gärna på invigning om det blir nåt.... L*L kraaaam

 
Ingen bild

Micke

22 maj 2009 18:32

Svar Lisbeth:
Goe Herre ?
Komma hit ? bor du nära ? :)

 
Ingen bild

Lisbeth

22 maj 2009 18:38

Nepp, bor en bra bit ifrån, men aldrig haft problem med att avstånd ska vara något hinder oavsett vad det gäller..... Just haft en väninna på besök, oxå från vänersborg:))) Även hon liksom jag har inga problem att komma på fika oavsett avstånd. lite tokiga e vi allt.. men vad tråkigt det skulle vara att alltid ell ofta behöva säga.. njae e ju en bit å köra...... Så blir de kojja och fika, ja då kommer jag.. Ända från Mölndal nära Åby-travet.... :))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards