•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Michael - 23 maj 2009 11:21




Vet inte vad som flög i mig egentligen...

Men vad det är var så är det borta idag, helt bortfluget och det är en liten olustig känsla. Man kunde tro jag gick på droger igår men den fantasin som utspelade sig... 


Är det så här det känns att gå av en tripp ? hahaha...Känner mig som jag vore silad genom ett lakan idag. Kom snabbt ner på jorden direkt man vaknade...

Ska göra ett försök att rycka upp mig, få lite föda i magen sen får jag se hur dagen kommer att bli...


Sambon åker till jobbet 13:20 sen jobbar hon till 21...

Barnen sköter sig själva så jag får sysselsätta mig med något idag.


Kram



Av Michael - 23 maj 2009 00:38




Som ramlar ner utanför...

Och jag får skulden för den med så därför klagar jag lite extra.

Skulle även sova men mina grannar höll mig vaken på sin promenad hem med hundarna och tyckte sen att jag skulle stänga av vattenspridaren...


Ja du DARKWING det är bara att ta på sig simmössan och hoppa i annars får du aldrig doppat dig.

Min granne har fått ett erbjudande nu han aldrig kan tacka nej till för även om han täljer guld kan han med detta förslag ta ut sin pension och leva gott för resten av livet...


Han ska göra det sista kapitlet av Indiana Jones fast med en liten, liten, liiiiiten ändring. Filmen ska heta:

Dr. Jerker "Indy" Jones - The Last Grass Crusade

Och den ska utspelas på hans baksida där kampen ska gå mellan hans och grannens gräsmatta... Dr.Jerker göder sin grannes gräsmatta för att sen få anklaga grannen för att förorena naturen med sitt elefantgräs...


Dr.Jerker gör det till sitt livsverk att förstöra Mr.Jambo Gook´s planer... Kommer han att lyckas ? Se filmen som kommer ut på en Bio långt ifrån dig... (Sci-Fi så inget är på riktigt)


Himmel va skit man kommer på när man är genomtrött... Sorry Jerker !

*hahaha*  Godnatt !!!



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards