•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Vi ska ha nytt golv...

Av Michael - 26 maj 2009 19:20




Ja inte inne, eller jo det ska vi visst ha men frågan är när för vi har varit lovade nytt golv i vardagsrummet i över 4-5 veckor men inget har vi sett eller fått... 


Men det nya vi ska köpa finns på Cheapy och kostar oss ungefär lite över 200:- i bara golvet. Vi ska ha reglar under så det går väl på 100-200:- till kanske men allt som allt får vi golv på altanen för runt 400-450:-

(mtrl. inräknat)


Ska bli så underbart skönt att förnya altanen med golv utan att kasta in hela bankkontot i butiken för att köpa det... Cheapy har REA på torsdag kväll mellan 18:30 - 20:00 så vi hoppas kunna vara en av dom som får köpa just detta golv i form av trallplattor på 60x60 cm och vi behöver 20 stycken för att kunna täcka ytan under taket.


Snart rabarberpaj... Sugen ?



 
 
soffieproppen

soffieproppen

26 maj 2009 19:31

jag kan inget om sånt men det är billigt va?
ha en go kväll i Karlstad regnar det nu blä!!!

http://www.soffie69.blogg.se

 
Jana

Jana

26 maj 2009 20:03

Lika golv som vi har ??

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ammis

26 maj 2009 20:16

Jäklar, det var mig ett billigt golv, går det att gå på det...ha ha. Själv har jag alltid betalt lika mkt men med en nolla till bakom...hmmmm. Hoppas ni får det nu så det inte är slut, gäller att hänga i dörren när det är dags.Lycka till! Rabarberpaj hade varit gott men min mage är full av smörig, kletig toscakaka....tack ändå.
Kramelikram

 
Jana

Jana

26 maj 2009 20:20

Jaha härmapa =)

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ammis

26 maj 2009 20:25

Attan jag får ont i öronen när du skriker så!!!! Jo, det kanske jag vill....hi hi. Men jag är kräsen, jag vill ha mörk-mörk lila-färg...och har du inte det så hämtar jag det hos min svåger, har sett sånna där och dom är sååå fina. Har du sånna...mörkt lila.
F´låt om jag inte svarat på din fråga tidigare, DU BEHÖVER VÄL INTE BLI SÅ ARG DÅ!!! Ha ha. Tack för att du vill bidra med lite syren iaf.

Hej Hej, Hemskt mkt Hej....*sjunger*

 
Jana

Jana

26 maj 2009 20:27

Nej det var inte samma som vårt.. Synd, hade behövt några rutor till =(

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

26 maj 2009 20:35

Nej,, inte den lila färgen vill jag ha. Den som min svåger hade var inte vinröd, den var mörklila. Får väl skynda mig till honom o. fota innan dom vissnar helt. Tack ändå vännen o. ha det gott.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Jana

Jana

26 maj 2009 21:04

det var inte samma som vårat.. vi har lite annorlunda skuret.. och jag tror vi har 50 x 50..

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Jana

Jana

26 maj 2009 21:09

ja sån rosbåge måste jag ha.. eller två kanske.. en på framsidan och en på baksidan =)

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Jana

Jana

26 maj 2009 21:27

ja är det nåt fel med att sätta en på framsidan också =) Finns fler som har sådana på framsidan ju =)

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Jana

Jana

26 maj 2009 21:59

två rosbågar ska inhandlas =) herrn var också med på detta.. ska mäta och se om man kan få plats med en ny staketdel bredvid också på framsidan...

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Sarah

Sarah

26 maj 2009 22:08

Rabarberpaj is the shit....jaja lite tonårssnack, men man blir ju påverkad av kidsen, hehe...
God natt!

http://sarahserenad.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards