•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Michael - 29 maj 2009 23:12




Försöker logga in på Facebook men fick upp en skylt om scriptfel...

Nu går det segare än att forcera en stenmur trots att jag stänger ner och försöker logga in igen är det lönlöst...


Kommer jag väl in går allt i slow motion och man verkar inte komma någonstans utan får logga ut och försöka igen. (men ge upp människa) Ja jag ska ge upp och logga ut därifrån och försöka imorgon så slipper ni läsa om min sura kväll och bara bry er om eran förbannade solbränna som ni hellre lagt på er istället för att blogga och läsa hos mig *asg* (skämtar, tro inget annat)


Tyvärr Hanna måste jag skjuta på din nyfikenhet tills på Tisdag istället för på måndag ska vi få nytt golv sen ska jag ut och fiska några timmar på kvällen... *fniss*


Näää... Dags att krypa ner tror ja för jag ser inget sammanhang i något jag skriver och det är nog bättre att sluta plåga er och sova istället.

Önskar er alla god natt...

(Nää inte alla, hoppas att J & J sover på nålar inatt) HAHAHAHAHA ! ! !




Av Michael - 29 maj 2009 19:55

               . . . SAKNAR ER ALLA . . .

Av Michael - 29 maj 2009 19:34




Jag har lugnat ner mig oerhört...

Det pep och gnällde ett tag sen gick jag ner och stängde altandörren för jag ville verkligen INTE höra det pipandet när jag kollade på film.


Ingen film jag ville följa heller egentligen men ville inte bli störd heller.

Som tur var tystnade gnället så nu har jag inget mer att klaga på. Eller har jag ?

Jo jag är uttråkad till max just nu och funderar på att gå ut och måla grinden med på framsidan eller bör kanske vänta tills jag varit ute med Leo...


Away leta dörrskylt...

Av Michael - 29 maj 2009 18:24




Nu är Tomten förbannad...

 Ur mina kassa högtalare spelar just nu: Alex C Ft. Y - Ass

Mest för att spela högre än grannens 11-åriga dotter som prompt ska sitta ute på baksidan med sitt förbannade dragspel och spela 20 sekunders truddilutter med blandning av barnsånger och julsånger...


MAN SKA VARA I MUSIKSKOLA anser jag... Inte ha konsert för halva området med något som låter klämt under dörren. FYTTI VA USHLIGT ! ! !

Hoppas oljudet har slutat efter denna låten annars tar jag Scooter... 


Bye Bye !!!

Av Michael - 29 maj 2009 15:51




Vi ska ju som sagt ha en inspektion av uteplatserna på måndag så jag fick snällt klippa gräsmattan med annars hade Mita gjort det åt mig har hon faktiskt lovat mig... *blink*


Men nu är det gjort och har även gjort middag till mig och barnen.

Orkade inte slava vid en varm spis en dag som denna så det blev hamburgare och min son fällde en värmande kommentar efter 3:e tuggan:

- Den här hamburgaren var mycket godare än jag trodde...

Ja vad ska man säga... Jag skratta och sa att vi gör ingen hemsk mat.


Min dotter ska ut med Leo nu och då blir han glad fast han är lite motvillig i denna värmen... Men ut och pinka ska han sen lägger han sig ute på baksidan i skuggan och vaktar.


Vad ska man hitta på nu då tro...? Skulle behöva kasta ut vattenspridaren i trädgården men slangen har jag mer eller mindre kasserat eftersom den är för tjock och skruvad att vattespridaren får CP-ryck, vrider sig och gör inte som jag vill och då kastas den...


Någon som har en att låna ut ?



Av Michael - 29 maj 2009 14:30




Så att det goda underbara väder som ramlat in avgjort allt ?

Har inte haft ett enda inlägg idag och tror det kommer dröja för ni alla är ute och njuter i solskenet eller jobbar...


Själv har jag precis avslutat en målning av staketet på framsidan... Det har gått från röd/brun till svart och matchar numera förråds och ytterdörr.

Lite otrevli känsla att sitta med svart t-shirt och gassande sol i ryggen så nu kommer jag sitta inomhus och kallna...


Hur ser eran dag ut...?



Av Michael - 29 maj 2009 10:39




Har inte ens fått i mig frukost men hunnit med att sopa garaget...

Sambon gjorde en snabblagning på bakre ljuddämparen som lossnat.

Och nu ska vi in till stan och Vargön för att lämna blanketten...


Hörs av lite senare... Kram

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards