•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under maj 2009

Av Michael - 10 maj 2009 12:41




Om jag tråkat ut er med min nostalgitripp...

Börjar man spela en låt kliver jag in i arkivet (Hjärnan) och tar fram den ena låten efter den andra som man kommer ihåg från den tiden bandspelaren åkte med ut och man njöt av sommaren, bad, flickor & kalla drycker... Ja för min del aldrig alkohol utan iskall Coca Cola...


Min absoluta favorit "of all times" var denna underbara låt som säkerligen spelats sönder och samman i bandspelare, bilar och hemmstereos sen den släpptes och jag gjorde INGET undagtag för anser det vara deras bästa skiva...


Lyssna och Njut...



Av Michael - 10 maj 2009 11:46




Inte lust alls men kanske lockade det någon ny läsare vad vet jag.

Har iaf varit ute med eo och vi träffade massa roligt på vägen som fick Leo att studsa av glädje men vad gjorde det när ingen av flickorna ville prata med honom... Jo hans lillasyster var som alltid lika glad och lekfull när hon möter storebror.


Xena fyller 1 år imorgon så det blir grattis... (ska köpa present från Leo)

Efter att vi precis kom hem mötte vi Jana igen men då med annan hund och det var Leo´s pappa Bobby... Har dopat Jana med hostmedicin så nu ska det bli människa av henne med hoppas vi... :D


Kollade film igår...  Såg på: XIII



Och den var i stil med 24 & Bourne Identity...

24 var ingen serie jag följde pliktroget men denna film gillade jag konstigt nog. Var mycket snabb action och det håller man sig vaken på länge. Sen fanns det många vändningar och den misstänkta byttes ut flera gånger under filmens gång...


Ger den: * * * * av 5 möjliga.



Av Michael - 10 maj 2009 09:14




Fanns inget nytt att läsa för henne som jagade upp tuppen en söndag...

Själv somnade jag enormt sent inatt p.g.a en satans värk i min högerfot. Vet inte vad eller varför men ont hade jag och till slut somnade jag i ren utmattning.


Min son vaknade före mig och sitter glatt och spelar sitt spel som våra underbara grannar tog med till han. Han spelar nu "Ben 10 - Protector of the earth" och han stortrivs... Perfekt för han eftersom båda barnen är lediga imorgon med och ska vädret fortsätta så här har han att göra...


Nähä ! Om man skulle dra på sig byxorna och gå ut med Leo innan himlen ramlar ner över oss. Ingen lust egentligen men eftersom jag är den enda som är vaken förutom sonen för dottern reser sig inte ur sängen tyvärr...


Återkommer !




Av Michael - 9 maj 2009 15:38

[ 7 ]




Det har länge varit känt att sex är bra träning, men ända tills nyligen har ingen undersökning visat HUR bra träning det är, dvs ingen visste hur mycket kalorier som gick åt till de olika övningarna.
Nu, för första gången presenteras en tabell som visar hur mycket som går åt.
Varsågoda!


TA AV HENNES KLÄDER
Villig............................................
............12 Kalorier
Ovillig...........................................
...........187 Kalorier

KNÄPPA UPP BH:N
Med båda händerna.....................................7 Kalorier
Med en hand.............................................1
2 Kalorier
Med tänderna..........................................
..85 Kalorier

TRÄ PÅ EN KONDOM
Med erektion..........................................
....6 Kalorier
Utan erektion..........................................
...315 Kalorier

ÖVNING
Försöka hitta klitoris.................................... 8 Kalorier
Försöka hitta G-punkten...............................92 Kalorier

STÄLLNINGAR
Missionären.......................................
.........12 Kalorier
69:an, liggande..........................................
.78 Kalorier
69:an, stående...........................................
112 Kalorier
Skottkärran.......................................
.........216 Kalorier
Bakifrån (doggy style)..................................326 Kalorier
I ljuskronan........................................
........912 Kalorier

ORGASM
Riktig............................................
.............112 Kalorier
Fejkad............................................
...........315 Kalorier

EFTER ORGASM
Ligga och kramas.........................................18 Kalorier
Gå upp direkt............................................
..36 Kalorier
Förklara varför du går upp direkt.....................816 Kalorier

ATT FÅ EN ANDRA EREKTION
Om du är:
20-29 år................................................
.....36 Kalorier
30-39 år................................................
.....80 Kalorier
40-49 år................................................
.....124 Kalorier
50-59 år................................................
.....972 Kalorier
60-69 år................................................
.....2916 Kalorier
70 och uppåt.............................................
..Döden

KLÄ PÅ SIG EFTERÅT
Lugnt.............................................
............32 Kalorier
Snabbt............................................
...........98 Kalorier
Med hennes pappa knackandes på dörren.........1218 Kalorier
Med din fru knackandes på dörren...................3521 Kalorier
 

Av Michael - 9 maj 2009 15:08

[ 6 ]



Vågar du ge dig på en gissning...?




 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards