•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under maj 2009

Av Michael - 22 maj 2009 15:29




Hälsa mina nya bloggvänner välkomna och tacka för att dom ville Adda mig så jag gör det nu...

Dom nya är:




Av Michael - 22 maj 2009 14:25




Är vi alla 3 här hemma just nu.

Jag bara söker efter halmstrån som leder mig ut på nya äventyr men känns som jag stångar skallen blodig... Sambon är på väg hem från jobbet och ska ut sen igen för att handla med eller till sin mormor som hon gör varje vecka.


Sonen Har tjatat om att få plocka in kompisar men nu när hans syster har renstädat hans rum och gjort det fint vill hon verkligen inte att skövlarna ska komma in och vända upp och ner på det så hans bästa kompis kommer hit på söndag så då kan dem leka hoppas jag...


Min dotter borrar hål i huvudet på mig med 10.000 olika frågor så snart kastar jag ut henne på baksidan... Kommer med massa dumma retsamma frågor om allt mellan himmel och jord mest för att trycka på alla knappar jag inte vill ha intryckta... (förbaskade tjôtrôv) hahaha...


Allt bra med er andra ? (Lisbeth var är du ?)



Av Michael - 22 maj 2009 13:43




Det endast går att kommentera när man 

har ett Google konto så ni får antingen bara (hoppas) njuta av bilderna och sen kommentera i denna eller så gör ni inget av det...


Många av bilderna har ni nog redan sett här i denna bloggen men jag hoppas kunna visa er några nya favoriter ibland.

Kom gärna med förslag på vad som önskas... Kanske har ni favoritmotiv som ni kanske vill se mera av och då kanske jag kan söka upp och fånga det på bild...


Vad sker hos er idag ?








Av Michael - 22 maj 2009 12:27




Har fått höra att min fotoblogg inte kan kommenteras.

Jag undersöker saken just nu och kommer lämna meddelande inom kort varför det är som det är.

Om någon har kunnat göra det så säg till för jag har lite barnsjukdomar med denna nya sida tills man lärt sig den...


Ha tålamod med mig så ska jag försöka lösa problemet... Kram Micke




Av Michael - 22 maj 2009 12:02




Scrollen har rasat och verkar fungera när den själv vill...

Får väl be sambon shoppa en ny sen när hon ska ut och handla till sin mormor för detta fungerar inte alls på långa vägar.


*SUCK*


Skitväder ute med.....


Av Michael - 22 maj 2009 11:26




Mina barn vaknade före mig...

Allra helst min dotter som låg vaken i sängen 10:20 då jag vaknade. Hon såg faktiskt piggare ut än mig och hon påpekade att jag minsann såg ut som ett härjat fartyg (mina ord) och jag kände mig som ett sådant med.


Drog på mig endast svarta kläder och luvtröjan sen gick jag stapplande ut med Leo sen in i soffan för frukost. Börjat piggna till nu och gör en mjukstart i bloggandet...


Avslutar med........




Av Michael - 21 maj 2009 21:27




Inte hänt mycket på kommentatorssidan så kanske skriver jag för blinda ögon nu för ni firar väl kristi himmel och myser...

Ska bli kortvarig för vi ska invänta sambon sen ska vi käcka lite gott och sen ska sambon och jag se på nya Wallander filmen.


Om jag inte dyker upp igen så ber jag att få önska en en trevlig fortsatt kväll och en riktigt God Natt...


Sov Gott

Av Michael - 21 maj 2009 15:25




Har öppnat min fotoblogg...

Hoppas bara jag fotar massa nu som ni kan få njuta av.

Här har ni ADRESSEN för er som är intresserade.


Micke !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards