•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Michael - 4 juni 2009 21:51




Värker inte i ryggen men vaderna och armarna har fått jobba idag.

Fick en leverans idag med 3 pallar från England som bestod av tyger... Den första pallen var inga problem men de 2 andra bestod av jeanstyger och vi uppskattade vikten till flera 100 kg jag verkligen alltså.


Orkade knappt rubba pallen och i vissa uppförsbackar stannade pallyftaren direkt och gick inte att rubba så vi fick ta den minsta trucken för att få in tygerna på lagret... Behöver jag säga att rygg & armar fick bekänna färg ?


Gissningarna lutade emot närmare 1 ton i vikt och vem vet, Jag är säker på att jag inte vill ha såna ordrar allt för ofta. Lastbilschauffören som lasta av ansåg det vara en aning för tungt men även för högt lastat och därmed risk att stapeln skulle falla...


Snart dags att krypa ner tror jag minsann...

Man blir ju så kopiöst trött efter maten så sen halv 8 ikväll har jag tvingat ögonen att vara öppna eftersom jag skulle ut med Leo för sista gången ikväll...


Kolla gärna - - -> Tradera <- - - Innan du somnar eller när du vaknat...


Önskar er alla God Natt !




Av Michael - 4 juni 2009 18:58




Eftersom butikschefen inte fanns på plats gav mig en av kollegorna lov att sluta 17:30 och det kändes lite skönt för ryggen. Men läget kunde varit en aningen bättre timat för jag trampade hem i hällande ösregn tyvärr.


Kastade av mig kläderna och drog på mig shortsen sen ner i sängen en timma ungefär och spana lite tv innan man slocknar... Ska snart äta mat och idag blir det ärtsoppa & pannkakor *mums*


Ska kolla in hos er nu innan middagen tänkte jag... Kram


Av Michael - 4 juni 2009 08:20




Fattar inte att jag hellre sitter här och bloggar än att göra mackor så jag får i mig frukost. Äter annars INGET förrän lunch (mellan 13-14 tar jag rast oftast) så jag borde egentligen skärpa mig eller hur ?


Är ju döhungrig när jag ska äta och reservmätaren står och blinkar på "EMPTY" och samtidigt skriker magen efter föda...


Jag skyndar mig ner och gör iordning frullen och packar ner den med min matlåda faktiskt så slipper jag gå hungrig. Hoppas det funkar för er med en kortare blogg. Läser era sen ikväll när jag kommer hem...


Kramar om alla...


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards