•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Michael - 5 juni 2009 21:15




Jag bar ner hinken med den tvättade akvariesanden och tänkte att jag "bara" skulle hälla ner den i akvariet sen slappa mig ner i soffan. Det gick inte som jag planerat kan vi väl säga. Jag petade ner växterna, gick ut och klippte av trädgårdslangen (skulle ändå kastas) sen på med koppling och ner i akvariet...


Plockade rent växterna på rötter, gammalt grus och döda blad sen rengjorde jag pumpen och stoppa i den med så nu står ett rengjort nytt akvarium redo för att ta emot nya fiskar... (Inväntar 3-4 dagar innan jag stoppar i något)


Antingen glider slöjstjärtarna ner igen eller så får dom stanna där dom är just nu och vi införskaffar något annat med fina färger. Har några jag tingat hos min kompis Stefan men vet inte när jag kan få dom bara så jag får se vad plånboken har råd med...


Dags att gå ut med Leo...

Av Michael - 5 juni 2009 19:25




Va gott det var med mat i magen...

Ungkarlsmiddag vart det för mig idag i form av makaroner och köttbullar.

Inte mycket näring men jag står mig resten av dagen det kan jag lova.


All föda ligger som en klump i magsäcken och som vanligt blir man vansinnigt trött efter maten. Skulle verkligen vilja krypa ner i sängen nu och bara sova men då vaknar jag runt tolvslaget igen...


Nu börjar axlarna tala om för mig att det är dags för klippning sen en varm dusch så man ser respektabel ut imorgon på Sveriges Nationaldag...


Ska ni fira och hur ska ni fira den ?




Av Michael - 5 juni 2009 18:40




Att få sluta tidigare idag...

Kroppen var helt slut efter första veckan men det har varit en skitkul start.

Hoppas bara dom jag jobbat med anser samma sak i nästa vecka då chefen kommer hem från sin butik i norr...


Nu ska jag stoppa i mig föda för kroppen står än en gång på tomgång och puttrar som en gammal skrutt. Ja jag vet, så blir man när man är 40...


Hörs senare...

Av Michael - 5 juni 2009 08:07




...sovmorgon men mitt värkande knä väckte mig så nu har jag tejpat det med och hoppas att det ska räcka dagen ut. Lite att göra nu före cyklingen så jag får snabba mig så jag inte kommer för sent.


Måste hinna med att:


  • Fixa frulle...
  • Matlåda...
  • Pumpa cykeln...
  • Ladda Mp3-spelaren med ny musik...
  • Borsta tänderna...
  • Applicera dofta gott...


Så varför sitter jag här då ???

Rusar iväg... Kram och ha en underbar dag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards