•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Michael - 9 juni 2009 20:32




Kvällsmacka med kaviar och återkommer snart igen...

Har flera auktioner som går ut om en timma så jag får klistra mig vid datorn.

Hoppas eran dag varit till belåtenhet...


Ses snart igen...



Av Michael - 9 juni 2009 20:25




Nya foton kan kolla min

FOTO BLOGG

Av Michael - 9 juni 2009 07:34




Ska jag koka nu...

Men inte för att äta nu utan lägga i matlådan.

Ska försöka hinna äta frukost på samma gång och spara tid. Fick uppdrag igår av chefen att kolla upp märken på gräsklippare, trimmer som ska beställas till Järnhandeln.


Hoppas han anser att mitt val är det bästa... (Håll tummarna)

Kommer föreslå att köpa in Stiga för jag anser deras klippare

(efter egna tester) är lättskötta, prisvärdast och har funnits i nästan var mans hus i någon form. Kollade priser mellan Stiga & Klippo och där gick Klippo fetbort... Får se vad produktbladen säger sen i inköp...


Vi fick in nya varor igår och det var bläckplåts kannor och mjölkkannor som jag föll för direkt. Kostade 99:- för dom stora och 79:- för dom mindre. Tog inte lång tid innan jag ansåg mig vilja köpa... Hoppas jag får råd...


Dags för frukost nu så jag önskar er alla en underbar dag... Kameran åker med nu så ni vet




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards