•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Michael - 10 juni 2009 20:35




Av matchen för jag höll på att somna hela tiden.

Kroppen får slita ont av allt jobb men det är mest ovana och så länge som jag slipper massiva smärtor i rygg och knä är jag glad.


Känner dock att mina biceps växer (nej inget skryt) och lyfter man sammanlagt några 100 kg genom att lyfta:


  • Gardinstänger (10kg/st.)
  • Tygrullar(20-25kg/st)
  • Drar pallar (4-500kg/pall)


...Och mycket mera så borde väl något växa på armarna och sen benen som trampar 4km/dag och man får hoppas att denna hemska kropp kan minska detta år.

Lär aldrig bli en "Årets Badpojke" men man hoppas på mindre framvikt varje år och ni som läste bloggen sen förr minns att jag verkligen saknat detta med jobb så jag börjar röra på mig igen...


Nu lite tv, Leo sen sängen...

Godnatt med er alla !



Av Michael - 10 juni 2009 19:29




Ungefär den ordningen i detta skitväder.

Regnet vräker ner och jag hann precis hem innan det började.

Middagen avklarad: Spagetti & Köttfärssås som smakade underbart.


Ska fortsätta kolla fotbollen Sverige - Malta (1-0 K.Källström)

Sköt om er så ses vi snart igen...

Av Michael - 10 juni 2009 07:32




Regnet hänger i luften så jag fårskynda mig idag.

Ska laga mat till jobbet sen får jag cykla som vinden för att slippa undan regnet... 


Önskar alla en underbar dag och att ni får bättre väder än vad jag har idag.

Sköt om er & Take Care...



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards