•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Michael - 12 juni 2009 22:32




Somna tryggt eller om du redan gjort det kan jag lugna dig med att jag lever och har inte gått under efter allt mitt hetsätande ;)

Tog 2 lagom stora tårtbitar sen 2 tacos i bröd sen var magen mätt och belåten...


Nu ska jag krypa ner i sängen och gotta mig innan jag somnar in.

Sambon ska upp klockan 5 imorgon och jobba 07-14 medans vi tar oss en skön härlig sovmorgon. (tur hon inte läser


Vädret i denna kommunen har lugnat ner sig till slut men kommer små spridda skurar som slutar nästan lika fort som det börjat. Man har sluppit vattna men gräsmattan växer och ju längre nedfallet fortsätter kan ja inte klippa då jag har el-klippare...


Nej nu får det räcka med svammel för idag...

Hoppas ni följer med på resan imorgon med, vem vet det kanske händer massor eller ingenting.


Godnatt & Dröm Sött...





Av Michael - 12 juni 2009 18:22




Gå ut med hunden...

Snart dags för tårta sen blir det Tacos.

Hur ska man överleva denna dag ?


Lider ni inte med mig lite ??? ;)



Av Michael - 12 juni 2009 15:28




Och nyss ringde barnens mormor och frågade om sambon ville köra hem till dom så barnen kunde få en examenspresent. Trots det otroligt dåliga vädret var det inga protester utan dom rusade ut till bilen direkt...


Vad hittar ni på i detta hemska skitväder ?

Jobbar kanske fortfarande gissar jag och dom flesta verkar haft sina avslutningar och ni fick säkert bättre väder än här.


Funderade på hyra film men det var ju inget nytt alls på Hemmakväll så jag får förlita mig på att det visas något vettigt på tv ikväll... (Fat Chance)

Usch vilken hemsk dag detta blev trots allt, hade varit bättre att jobba och packa upp varor så hade jag somnat snabbt när jag kom hem...


Adios !!!



Av Michael - 12 juni 2009 13:36




För er som vill hitta nya bakgrunder kan jag tipsa om att Googla efter just namnet "Vector Wallpaper" sen klicka på "Bilder" och sen innan "ENTER" så klickar man i "Stora Bilder"


Hoppas ni lyckas... :)



Av Michael - 12 juni 2009 13:23




Vädret verkligen är...

Man vill inte ens stoppa ut näsan i denna storm.

Ja för en storm är det, dock i miniformat men ändå en storm.

Jag hör hur vindarna tjuter utanför och tittar man ut sen ser man inget roligt alls utan regnet piskar mot rutan.


Va har ni för väder där ni bor och var bor ni ?




Av Michael - 12 juni 2009 12:28




Ja det var tur den var inomhus får medges...

Starka vindar och massa regn virvlar runt utomhus så det var inte en rolig avslutning för den sakens skull. Sen ska ju min dotter och hennes kompisar vara så dramatiska och låta regnet följa med in i hallen (tårar) och man trodde dom skulle skiljas för all tid och evighet samt byta land...


Efter dotterns avslutning fick vi åka in till stan och först köpa 2 rosor till min sons fröknar sen bänka oss i kyrkan (Jag i en Kyrka) ja ni läste rätt...

Nu är vi alla hemma nöjda och glada och hoppas vi kan undvika regnet så mycket vi bara kan.


Jag fick dra på mig regnkläderna imorse när jag gick ut med Leo och var så glad för att slippa gå ut igen i detta skitväder tills jag kom på nyss att min dotter tog min kvällstur igår kväll så jag ska ta hennes idag... (skit)




 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards