•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Michael - 14 juni 2009 20:25




Har sett, eller hört grymmaste Star Wars fighten.

Den gick av stapeln hos min granne som kört av hela sin gräsmatta med trimmer. Först går tanken till Wookien i Star Wars men sen låter det mera som 2 lasersvärd som svävar över gräsmattan i 20 minuter...


Gissar att det känns i armar och rygg efteråt och vibbarna känns mindre olustiga också för den delen. Själv tog jag en paus i trädgården innan duschen, ja jag har inte kommit in i den för jag fick näsblod och skaplig huvudvärk på samma gång att det satte stopp för klippningen...


Troligen på väg att bli förkyld gissar jag för annan förklaring har jag inte förutom hjärntumör i näsan... Ja jag vet det var ett dåligt skämt, men jag kom inte på annat och lite får ni tåla tycker jag...


Nu ska jag krypa ner och klippa mig... See Yaa !!!



(Kolla...Min granne grillar)



Av Michael - 14 juni 2009 19:23



Nu är det klippt.

Ja min gräsmatta alltså inget annat. Ska snart in och klippa mig sen duscha så man blir ren och fin igen. Gräsmattan hade växt en aning nu under regnperioden så jag fick tömma uppsamlaren 3 gånger idag.


Men nu är det som sagt gjort och det var på tiden. Såg ju ut som...

(ja det tar vi en annan gång) Och snart ska jag frisera mig själv med eftersom jag gjorde ett misstag sist jag klippte mig får jag åtgärda det nu istället.


C U Later...



Av Michael - 14 juni 2009 12:51




Solsken och härligt väder när man vaknade.

Sen efter att jag nyss cyklat med min son till hans bästa kompis började solen

gömma sig och regnat sakta falla ner...


Tänk om den där uppe kunde bestämma sig hur det skulle bli så man fick planera längre än 10 minuter framåt på dagen. Hade tänkt mig klippa gräsmattan men det får jag vänta med lite tills jag ser hur vädret blir lite längre fram...


Har jag tur kanske jag kan fixa iordning någon av dom 3 bensinklipparna som står på jobbet för jag blev lovad att få med mig en hem. Kanske man kan låna ut den till grannarna (J&J) som skulle behöva en mer "POWER-CLIPPER"  så slipper DU träna på golfputtarna vännen... ;o)


 

Av Michael - 14 juni 2009 10:02




10:04... Strålande solsken +17.6 på baksidan !

Verkar som det kommer bli en underbar dag. Ska ta lite frukost sen ska vi ner och gå igenom SAABEN lite innan sambon åker till jobbet.


Ska nog klippa gräsmattan med nu när den är hyfsat upptorkad.

Man vet ju inte när den blir blöt igen så därför passar jag på idag.

Har ni samma underbara väder hos er med ?


Hörs senare...




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards