•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Michael - 15 juni 2009 19:55




Lite vila efter maten.

Barnen verkade inte direkt hungriga men jag har tillagat maten så dem får väl smälta sina mackor dom fick i sig i eftermiddags. Har gjort korv och pommes till dom så jag hoppas det duger.


Dottern har snöat in sig på Sims (vet ej vilket nummer) och sonen gick ut samtidigt som jag kom hem så vi får se om det duger att äta min mat.


Fick in jättepallen med fiskeprylar idag så imorgon ska vi göra ny plats för allt och jag hoppas det blir som jag önskat. Ytan för allt är på tok för lite när det gäller allt i fiskeväg så man får kanske tänka om eller göra annat än man tänkte sig från början...


Vad har ni hittat på denna strålande dag ?



 



Av Michael - 15 juni 2009 12:10




Hoppas det håller i sig längre än de 2 dagar som det sagts et skulle bli.

Sitter och kastar i mig middag innan jag åker till jobbet. Har varit och fått min lapp stämplad och påskriven hos AF sen skulle jag till VCT men tiden räckte inte till så jag får ta en annan gång...


Ska försöka slå ner på tempot en stund nu för sen jag kom hem vid 11-tiden har det gått i raketfart. Middagen vid datorn är en engångs procedur eftersom jag hade massa vinnarmail att skicka, eller massa och massa det var 4 stycken men tar sin tid dock... (Jaja Jana jag vet att dina 500 tar längre tid) ;) "Jana Jedi One Kenobi"


Då var maten uppäten, ryggan packad så nu ska jag montera på cykelfärddatorn på cykeln sen trampa till jobbet och göra lite nytta några timmar sen hem till barnen igen...


Önskar er alla en underbar dag (Skriv massa som kan underhålla mig ikväll)




 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards