•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Klantarsel... *vinkar*

Av Michael - 16 juni 2009 21:32




Skulle hjälpa till med matlagningen.

Kanske skulle varit mer uppmärksam och försökt få med mig höften också.

Gick inte som jag ville utan jag föll som en fura rakt ner i golvet eftersom jag skulle ta mig över dammsugaren...


Slog i höften och handleden och den ömmar nog mest just nu. Känner mig lite idiotisk för jag borde ha lärt mig efter alla år att undvika att gå för nära dammsugaren när jag har bråttom...


Nu ska jag snart krypa ner och vila min sargade kropp. Vem vet jag kanske hinner före JB om jag har tur. Han är så jobbig på kvällarna och ska kasta sitt förbannade "grus i ögera hela tia"


Hoppas ni får sova gott & Drömma sött... Natti Natti



 
 
Nettan

Nettan

17 juni 2009 00:10

Hoppsan hejsan så det kan gå !
Hoppas du inte har ont i morgon utan "bara" fått ett härligt blåmärke.

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Daniel

Daniel

17 juni 2009 00:40

jaja försiktig med sugaren nu!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Ammis

Ammis

17 juni 2009 06:42

Ja den där "snabeldraken" är inte att leka med, då gäller det att ha ordning på "skankerna"...Hoppas det inte medför alltför stora men så att du kan hoppa upp å jobba???
Ha en go onsdag.

kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

 
Jana

Jana

17 juni 2009 12:56

klantskalle =)

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Eine

Eine

17 juni 2009 13:00

Hoppsan i stugan!
Du rör då till det. Jag ramlade i tvättstugan för flera veckor sedan och det är först nu som högerhanden är utan värk. Hoppas det inte gick så illa för dig. Kollar på bloggen på jobbet;-) det är ju viktigare än jobbet, eller??
Kramar!!

http://www.metrobloggen.se/EMY

 
Ammis

Ammis

17 juni 2009 14:29

Jasså du, du är hemma du??? :D
Äntligen tog jag tag i det hela och tog mig till Vargön och din kära arb.plats Vad säger dom där när jag snällt frågar efter dig tror du?? HAN HAR SEMESTER!!!! SEMESTER??? Det kan man väl inte ha sådär bara när jag ska hälsa på dig??? *putt*. Jag gjorde mig iaf 300:- fattigar på din arb.plats så vi får väl hoppas att det bidrar lite till att du får fast jobb..ha ha. Dom har jäkligt mkt....fick skärpa mig och bara blunda sista biten...ha ha. Va på tygladan men hittade inget, du var inte där heller, frågade där också ifall om att....Nää, han har semester!! Sen när jag ändå va i krokarna och ändå skulle handla inför midsommar så var jag på "ditt" Lidl också, men ingen Micke där heller. Men men det får väl bli en annan gång då. Ha så skönt på din "semester" då. :D

Kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ninni

Ninni

17 juni 2009 18:57

Önskar dig och de dina en fin Midsommar!

http://www.ninni.blogg.se

 
My

My

17 juni 2009 19:11

Hallå klantarsle..hoppas du mår bättre idag! Så kan det gå när man har för bråttom..har själv varit ett sånt..massa ggr! :)

http://myilivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards