•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Michael - 22 juni 2009 22:25



Fick denna av Nena



Skicka denna Nalle vidare till minst tolv Bloggvänner Inklusive Nena

Alltså ni mina vänner ska även skicka tillbaks till Nena

På så vis får man fler som hittar till ens blogg + att man själv kan kika in till dom:

Sen gör du likadant (helt frivilligt)


Jag skickar min till...

 1. Adam
 2. Ammis
 3. Bella
 4. Blondiie
 5. Hanna
 6. Helga

 7. Jana


8. Kicki


9. Linda


10. Mita


11. Marika


12. Ninni


13. Nell

  14. Soffie



Attans jag spräckte min kvot... Men vem bryr sig ;)

Hoppas ni fattar bättre om hur man ska gå till väga för jag är LOST...


GOD NATT

Av Michael - 22 juni 2009 22:02




Hahaha... Där trodde ni jag skulle skriva annat.

Maten har fått sjunka ner och massa annat med men inte i matväg alltså.

Försöker sträva efter att få in pengar snabbt men min fantasi är helt blank just nu så jag råder ingen bot på pengabristen just nu...


Får helt enkelt lägga mig och med sömnens hjälp försöka finna lösningen och sen hoppas jag får råd ändå. Men allra först vill jag ha ett fast jobb med riktig lön för den jag har nu är ett skämt...


Nu kommer JB springande IGEN... Att han aldrig kan lämna mig ifred den lille blåe saten. Man kan ju blir förbannad för mindre faktiskt... Är det fler som har han efter sig i haserna eller är det bara mig han ska göra livet surt för ? Hör av er för det vore kul att veta om han är lika jävlig mot andra som mot mig...


Önskar Godnatt... Sov Sött







Av Michael - 22 juni 2009 18:46




Kommer hem sliten och sårig...(ej ovanligt numera)

Tar en dusch sen en snabbis för att läsa men finner att det blir en längre stund eftersom ni har skrivit så mycket efter morgonens skrivelse.


Väldigt trevligt får medges...

Ska ta lite middag nu sen återkommer jag med att kika in hos er och se vad som skett under er härliga dag i denna strålande varma dag.


Önskar er en trevlig fortsättning på dagen... Kramar om

Av Michael - 22 juni 2009 07:56




Ser ut att bli en strålande dag.

Ska snart få i mig lite frukost sen på med mp3 spelaren och cykla till jobbet.

Hoppas kroppen håller idag för jag har haft ont i ryggen och allt beror på våra kassa sängar som verkligen har gjort sitt.


Vet att det finns massor att göra idag och det är en del som ska byggas och en lastbil ska lastas av. En lastbil ska tillbaka till Tanumshede och jag vet inte om jag ska med denna gången utan det märker jag med tiden.


Passar på att önska er alla en helt underbar dag.

Hoppas vädret är med er och att dagen blir fylld av trevliga händelser...


Hörs av ikväll !



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards