•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Michael - 25 juni 2009 23:56




Jag missade Scotts spelning i parken...

Och inte det minsta ledsen vart jag för den saken skull. Min moder är och lyssnar och dregglar som alla kvinnor gör när dom ser sångaren i Scotts eller hur Hanna & Kattis ??? :P


Himmel klockan är ju 00:00 <--- är den 12 då eller början på tidtagningen ??? Ja gissa om jag skulle kunna spinna loss på en historia just nu för nu går hjärnan på diabilds fart och inget reggas där uppe just nu...


Fick precis se på Aftonbladets löpsedel...

Michael Jackson är död, han dog i hjärtattack.

Se Artikel 

R.I.P MICHAEL JACKSON







Av Michael - 25 juni 2009 20:50




Ja jag vet att jag tjatar om detta...

Men blir så förbannad över att handläggaren lovar ena veckan att ringa min "chef" sen går hela veckan och inget sker alls.


Hon har säkert sin anledning men det ska inte gå ut över mig anser jag.

Lovar man en sak så ska man banne mig hålla det också. 

Nog tjatat om detta nu...


Strömmen hade gått medans jag var borta och jag glömde av att byta säkringen och fick bli påmind om det och det var kanske inte bra med facit i handen. Fick vansinnesutbrott eftersom 6-7 säkringar small sönder under 3 minuter så jag var rent förbannad...


Kan säga att det var inte bara propparna i skåpet som gick utan det kom brandlukt från mig med. Fick låna säkringar av mor & far eftersom mina tog slut sen fick jag ut med alla sladdar i rummet för att säkerhetsställa vart problemet låg...





Av Michael - 25 juni 2009 19:45




Eller ?

Nä nu ljög jag lite allt där...

Utmattad är jag inte direkt utan mer trött i huvudet. Fick en snurrande hej dundrande huvudvärk en timma innan hemgång och det tog tid att få bort den... 


Men nu är den borta och nu är jag hungrig dessutom så jag ska dra i mig några mackor tänkte jag mig medans barnen nyss ätit Pan Pizza som för övrigt doftade helt underbart gott men det fick räcka till barnen and thats it...


Näää mackor var det... Ciao 

Och tack snälla för alla trevliga kommentarer.


Sköt om er...




Av Michael - 25 juni 2009 07:46




Lite kallare men solen skiner och det är ett stort plus i kanten bara det för då kan man cykla torrskodd till jobbet en dag till som tur är.

Finns inget värre när man cyklar i hällande ösregn även om man har regnkläder. Det gör att rörligheten blir sämre och regnet hittar sig inunder på ett eller annat sätt hela tiden ändå...


Snart dags för frukost innan jag cyklar iväg. slipper gå ut med hunden eftersom sambon börjar sent idag så dom 20 minuterna kan jag njuta av att äta och läsa tidningen med...


Passar väl på med att avrunda denna bloggen för stunden och hoppas ni har en underbar dag i solen...

(Jaja Ammis jag vet att du pressar i mossmattan)

Tänk lite på mig som sliter i mitt anletes svett och som inte har en susning vad som ska ätas till lunch idag...


Hörs ikväll... Kram




 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards