•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Kan ni tänka er...

Av Michael - 29 juni 2009 07:35



Ungefär så här känner jag mig just nu. Eller kanske inte riktigt men "Pretty Close" ska ni veta. Kostar att ligga på topp och vill man ha en snygg bränna får man bygga vidare.


Skönt att veta man inte var ensam fläskstekare på stranden igår. Slapp man ha komplex för det också. Fast å andra sidan var stranden väldigt öde vilket var svårt att förstå med 35-40 grader i solen och 27-28 grader i skuggan.


Kanske var så att dom tänkte det tar ett dopp senare för när vi åkte hem efter 2-tiden ramla det allt ner lite mera människor. Var väldigt skönt att slippa trängas på stranden och man slapp gå sick sack mellan handdukar för att få en bra plats...


Dags för duschen sen iväg till VCT för provtagning.

It´s time för att kolla långtidssockret vilket jag fasar för varje gång. Oroar mig inte för följderna utan jag följer de råd jag får till min bästa förmåga sen får det bli som det blir...


Hörs av efter jobbet ikväll... Kram



 

 
 
Ammis

Ammis

29 juni 2009 09:14

Men kära du, du är ju alldeles galen som bränner dig så..... tycker du ska investera i riktig solkräm och sen lite kylbalsam är bra att ha. Yoghurt är bra om man inte har nått annnat, det svalkar bra. Antar att du inte fått så mkt sömn inatt.
Ha en bra dag på jobbet din "lilla" kräfta ;0)

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

29 juni 2009 10:04

Hoppas du bara är försiktig i solen och inte bränner dig... Solen ä farliga grejer vet du, vanligaste cancerformen i sverige är just hudcancer. Fler människor dör av hudcancer än i trafiken varje år.

Jösses, jag låter som värsta moraltanten men jag menar det, hudcancer är mycket vanligare än man tror. Var femte person i sverige drabbas statistiskt sett av hudcancer.

Vill bara att du ska vara försiktig. Brun blir man även om man inte bränner sig. ;)

http://gr8shag.bloggagratis.se

 
Wille

Wille

29 juni 2009 10:32

Röda ryggar är inge kul, irriterande känsla.

Ha en bra dag

Mvh Wille

http://wilens.se/wordpress

 
Kicki

Kicki

29 juni 2009 11:08

...Här e det fortfarande varning för albyl stuket i färg, den skulle nog se ut som en leverfläck på kroppen men jag ska jobba på brännan på balkongen!!...tyvärr så ska även den fyrbenta trängas på den allt för lilla balkongen så vi får se vem som kommer dit först idag!!!...ha det bäst =)

http://kickisamatorfoton.blogg.se

 
madeleine

madeleine

29 juni 2009 18:33

AJ AJ AJ om du ser ut på det viset :P
Nu sitter i mitt lugna hem å tar igen mig efter helgens alla bravader :P eller nja mer solens alla strålar kanske :)

ha en underbar måndakväll

http://nallem.blogg.se

 
my

my

29 juni 2009 19:54

Ajaj hoppas du inte ser ut så din stackare! Och vad gör folk som inte badar en sån här dag?? hmmmm....jobbar kanske? ;)
Kram

http://myilivet.blogg.se

 
Ammis

Ammis

29 juni 2009 20:02

Hallå där!! Yoghurt har man för att svalka....... inget annat, det finns annat för det ändamålet du tänker på...ha ha.

Ha en go kväll på dig :0)

Kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

 
Eine

Eine

29 juni 2009 20:10

Akta dig för att bränna dig i solen. Viktigare att hålla sig frisk och halvbrun än nötbrun och cancersjuk. Skydda dig vännen. Kram.

http://www.metrobloggen.se/EMY

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards