•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under juni 2009

Av Michael - 7 juni 2009 17:37




Jo det får jag nog medge att jag gjort idag.

Inte har jag gjort massa att va stolt över idag utan mest slappat.

Skalat potatis och gjort mos till mig och barnen + matlådan imorgon har jag hunnit med så lite har jag väl gjort dårå...


Har ni hittat på en dag som denna ?

Av Michael - 7 juni 2009 15:52




Halva dagen har gått och jag har egentligen inte gjort ett skit sen sambon åkte till jobbet. Det ska vi ändra på nu och jag ska kila ner och skala potatis sen göra riktigt gott hemlagat mos och sen får barnen välja korv eller köttbullar till...


Jo jag har ju friserat mig och duschat men det anses troligen inte som en nyttig aktivitet eller hur ?

Hoppas kunna återkomma efter middagen med nya spännande saker att berätta...


Ciao !

Av Michael - 7 juni 2009 10:26




Danmark vann och jag somnade av Sveriges enormt passiva spel och Zlatans urdåliga insats. Spelar hur bra som helst i Italien men landslaget sker inget alls utan han står oftast och väntar på smörpassningar...


Tur räkmackan smakade så underbart gott för då brydde man sig inte om det som utspelade sig på tv:n...

Resten av kvällen spenderade jag lite framför datorn och sen när jag väl kröp ner i sängen somnade jag på 5 röda och vaknade runt 10...


Vi har +15.9 i skuggan strålande solsken så jag funderar på att klippa mig, duscha sen ge mig ut och hålla på i trädgården sen fota lite nytt...

Vet inte vad jag ska fota men det brukar lösa sig allt eftersom som tur är.


Några önskemotiv ?






Av Michael - 6 juni 2009 19:02

    ...HEJA SVERIGE FRISKT HUMÖR...(Eller hur Annelie)          


             

  

Av Michael - 6 juni 2009 15:53




Blir inget speciellt nationaldags firande utan vi sparar firandet till fotbollsmatchen klockan 19:00 (Sverige - Danmark) och vi blir bjudna på räkmacka hos mina föräldrar...


1½ kilo godis från Hemmakväll är inte fel det heller...

Alla firar vi på olika sätt och vi gör det genom att fläska i oss massa 

onyttigt idag.


Middag ska vi ha före matchen och idag står detta på menyn:


  • Ris...
  • Kokta Kotletter i grädde...

Smakar gudomligt gott och köttet smälter som smör i gommen.

Nu ska jag kolla lite tv och slappna av... Utan alkohol faktiskt ;o) Jo jag vet vad tåkigt det låter men det går och jag har klarat av det i 40 år och lär fixa det i minst 40 år till... 


Sköt om er och ha en underbar kväll...




 

Av Michael - 6 juni 2009 14:36



 


Den dummar sig och stänger av blixten.

Trots att den behövs, men bad dottern ta en helbild och tyvärr blev det inte bättre än så här... Hoppas jag inte skrämmer er för mycket.


Dags att handla lite mat...









Av Michael - 6 juni 2009 12:27




Tillägnar denna video till mina danssugna vänner Hanna & Kattis...

U go girls, visa vad ni kan nu ;)




Av Michael - 6 juni 2009 11:51




Min vän flygvärdinnan... :)




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards