•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Michael - 1 juli 2009 21:29




Han är en pärla min lille gosse.

Bad han lite skämtsamt om han ville be flickan med bollen att sluta dunka.

- Kan du va snäll och sluta dunka med bollen...

- Min pappa vill att du slutar...

- Gå till gräsmattan istället...


Hans egna ord och dom lät MYCKET bättre än hur dom skulle komma ur min egna mun så det var tur jag valde min son som diplomat... Eller hur ?


Stolt Pappa...



 

Av Michael - 1 juli 2009 20:19




Just nu och jag hoppas att ljudet som retat gallfeber inte startar idag med för då exploderar jag. Vår granndotter som vi med bestämdhet incisterar har problem med hissen till toppen har nu i 4 dagar vandrat runt utanför och studsat sin fotboll i läder...


Det dunkar konstant och man blir så energiskt förbannad och man anser att föräldrarna ska ingripa men tydligen är det accepterat där inne. Har varit nära att vråla ut genom fönstret att " SLUTA DUNKA BOLLEN " men sambon ville INTE vara med om såna saker... *mutter*


Annars står livet på hållplats 2 och jag inväntar arbetslusten ska flyga på mig så jag kan börja med min hemläxa. Ska kolla genom produktkatalogen med verktyg sen kolla vad som kan behövas för att ta Järnhandeln vidare...


Har även ringt och beställt mask & maggot som vi ska sälja och köpte även grästrimmer med lite mera "Kräm" i motorerna som ska orka med lite.

Imorgon kommer massa verktyg och annat roligt bös så det blir till att svalka av sig för tempen ska stiga till över 30 i skuggan... *URK*


Dags för en dusch känner jag... Kram



 




Av Michael - 1 juli 2009 18:59



Kund frågar i kassan:


" Får jag bytesrätt ifa att min fru inte anser att jag gjort ett riktigt val ? "


( Kund köpte bordsfläkt )


 



Av Michael - 1 juli 2009 07:09





" Charle´z - Going for the Green "



Tyckte jag var passande och jag hoppas att Ammis går på min linje med.

Ska göra mig klar för jobbet strax men först ska jag kliva runt en liten stund och se vad som har hänt...


Tack för besöket Synne... Kul att du inte glömt av min blogg.

Önskar dig och alla andra en underbar dag.

Klockan är 07:14 och tempen står redan på 23.1 i skuggan *urk*


Sköt om er...



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards