•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Michael - 2 juli 2009 18:37









Så här sjukt glad är jag just nu...


Jag har idag skrivit under ett anställningsavtal som just nu sträcker sig 1 år framåt och med en lön som jag känner mig tillfreds med... Blev inkallad till ett möte efter halv 5 ungefär utan att ens veta vad som gällde. Väl samlade började frågorna hagla om allt mellan himmel och jord...


Sen kom chefen och sa att dom var mycket nöjda *tårögd* med min insats och att dom ville ha mig kvar. Glädjen visste inga gränser och känslan sitter kvar fortfarande. Ingen hade man att glädjas med utanför jobbet så sms gick till min vän Jana... Hon vet hur det ligger till och glädjen kändes även från hennes håll trots ett litet sms...


Som ni läste överst på bloggen så kände jag mig oövervinnerlig när jag cyklade hem sjungandes till Basshunters - I can walk on water, I can fly... Men nu ska jag duscha, invänta er respons sen småfira lite när sambon kommer hem efter jobbet...


Enormt glad tomte ! =)


 

Av Michael - 2 juli 2009 07:54




Massivt trött idag och allt beror på TV4...

Började se en serie som naturligtvis ska starta 23:40 på kvällen. Serien heter Harper´s Island och är verkligen bra så se den om ni kan och orkar...


Tillbaka till vardagen igen då...

Endast 2 dagar kvar sen är man ledig igen då och vår vila upp sig lite. Inte en aning om vad jag ska göra men är väldigt sugen på att fiska. Har varit det dom senaste 3 veckorna typ och kanske mest beror på att jag packat upp fiskesaker hela tiden, köpt in fiskesaker...


Får ju abstinens när andra kommer och köper, berättar och även talar om var man får den största av varje sort... ( inte fiskbilen )

Sen ringer en av våra deltidsanställda under arbetstid och talar om att han har minsann skaffat en båt med grannen och tänkte på mig. Undrae om jag ville åka med ut en dag... " Wooohooo " Tror inte ni behöver svar där va ?


Dags att göra frukost och sen cykla till jobbet igen...

Önskar er en underbar dag !


( Ammis när du krupit upp ur grottan så glöm inte av )


  • Frukost
  • AF
  • Järnhandeln...

( Listan bara för Ammis ) *asg*



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards